پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

مشهد مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمنان معتقدند انسجام داخلی سبب قوی شدن قدرت ایران شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک روز عزای عمومی در استان کرمانشاه اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

تیم‌های رده‌های اول و هجدهم لیگ دسته اول به کار خود در مسابقات جام حذفی امسال خاتمه دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجید دری 11 مهر بازداشت شده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم تشییع پیکر رستم قاسمی فرمانده اسبق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء که در شهرک شهید محلاتی برگزار شد، گفت: سردار قاسمی غیرت خاصی داشت و ما این غیرت را بیش از 40 سال در او دیدیم و حتی در لحظات مرگ هم این غیرت را با خود داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور روسیه با همتای روسی خود درخصوص مسائل دوجانبه به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرونده سامان صیدی در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی مورد رسیدگی قرار گرفت. خبرگزاری میزان، رسانه رسمی قوه قضائیه اتهام او را به این شرح اعلام کرد: «وی به محاربه از طریق کشیدن کلت کمری و شلیک 3 تیر، اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور متهم است.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگرچه درمورد جزئیات داستان این کار، چیزی گفته نشده است، ولی به نظر می‌رسد قصه «آرتور فلک» بعد از بستری شدنش در آسایشگاه روانی ادامه پیدا می‌کند زیرا در صحنه آخر فیلم، جوکر در حال قدم زدن است و رد پای قرمزی از او به جای می‌ماند که نشان می‌دهد او با به قتل رساندن پزشک معالج خود به جوکر تبدیل شده است و شاید این شروعی برای این سری از جوکر باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بالا رفتن سن نباید به‌هیچ عنوان باعث ناراحتی شما باشد. خانم‌ها با افزایش سن به اصطلاح پخته‌تر و جاافتاده‌تر می‌شوند و زیبایی آن‌ها روزبه‌روز جذابتر و بیشتر می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری سابق و معاون فعلی دبیر شورای امنیت روسیه امروز (یکشنبه) اظهار کرد، مسکو تولید نسل جدید تسلیحات برای محافظت از خودش در برابر "دشمنان" در اروپا، آمریکا و استرالیا را افزایش می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

FIFA به صورت رسمی از توپ نیمه‌نهایی و فینال جام جهانی 2022 رونمایی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یارانه کمک معیشتی مرحله 142 مربوط به آذرماه ماه 1401 امشب ساعت 24 به حساب سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه واریز می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آقاتهرانی در واکنش به اینکه گفته می‌شود قضیه فیلترینگ از جریان پایداری حاضر در مجلس شروع شد و در مقابل طیف منصوب به قالیباف با این قضیه مخالف کردند، توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری فردی که اقدام به قتل چهار تن از اعضای خانواده همسر سابقش کرده بود، خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مستند «پنجاه سالگی» تولید جدید موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما در شانزدهمین جشنواره مستند «سینما حقیقت» رونمایی خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک معلم در فلوریدای آمریکا پس از انتشار ویدئویی که نشان می‌دهد او در حال قطع نماز دانش آموزان مسلمان و بی‌احترامی به آنان است از کار اخراج شد.