پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در هشت ماه سال 1401، بیش از 16 هزار و 304 تن آسفالت به منظور انجام روکش مکانیزه و دستی آسفالت در محور‌های مختلف به مساحت بیش از 114 هزار مترمربع انجام شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زندگی غیر قابل پیش بینی است. ممکن است با چیزهای ساده ای مانند لباس پوشیدن دچار مشکل شوید. مثلا ممکن است روی تی شرت سفیدتان لک بیفتد و نتوانید آن را از بین ببرید، یکی از دکمه های اصلی لباس بیفتد و دیگر پیدا نشود، کفش های جدیدی که خریدید برای پایتان تنگ هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجموعه هفت‌جلدی «زندگی» با نگاهی به سیر و زندگی علما با حضور خانواده شهید آرمان علی وردی رونمایی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هنوز مشخص نیست این بازیکن پرسولیس برای کدام تیم‌های یونان رزومه خود را ارسال کرده است اما اولین و آخرین تجربه لژیونر بودن این بازیکن چندان موفق نبود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی از کاربران فضای مجازی در واکنش به موضع‌گیری‌های جدید چین نوشتند: ایران می‌تواند با توجه به این موضع‌گیری چین علیه خاک ایران، کشور جزیره‌ای «تایوان» را به رسمیت بشناسد و از استقلال آن حمایت کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محمد اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی در پیامی درگذشت مهندس رستم قاسمی؛ وزیر سابق راه و شهرسازی در دولت سیزدهم را تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر

مشهد نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بزرگ‌ترین آفت رسانه این است که علاوه بر فناوری رسانه، در ایده‌پردازی نیز مخاطب محور باشد زیرا رسانه باید ایده و آرمان خود را داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گوگل برای بعضی از کاربران، امکان پیمایش مداوم در نسخه رومیزی (Google Desktop) نتایج جست‌وجوی خود را فراهم کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی موفقیت تیم تکواندو نیروهای مسلح کشورمان در مسابقات سیزم (نظامیان جهان) را تبریک گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده مردم ساوه در مجلس گفت: کشورهای صغیر دل خوش به این بیانیه ها نباشند و به نفع آنها است که با جمهوری اسلامی قوی و قدرتمند با احترام صحبت کنند چرا که ما بر سر تمامیت ارضی خود با احدی شوخی نداریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هرچند استقلال محل برگزاری این مسابقه را اعلام نکرده اما گفته می‌شود زمین شماره چهار ورزشگاه آزادی میزبان مسابقه تدارکاتی دو تیم است.

وب‌گاه فرارو

جستجوی سالانه گوگل یادآور همه چیز‌ها و اتفاقاتی است که آن‌ها در طول سالی که گذشته، قلب و ذهن افراد را به خود مشغول کرده اند که امسال هم، همانند سال‌های گذشته، این اتفاق برای 2022 رقم خورده است.

خبرگزاری مهر

شهردار منطقه 10 تهران گفت: بیش از 16 هزار و 304 تن آسفالت به منظور انجام روکش مکانیزه و دستی آسفالت در محورهای مختلف به مساحت بیش از 114 هزار مترمربع انجام شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو زهرا محمدزاده؛ شورای عالی انقلاب فرهنگی تا به‌حال 873 جلسه برگزار کرده است. این تعداد جلسه و میزان اختیارات این شورا، انتظار حل مسائل چالش‌برانگیز در حوزه فرهنگ کشور را بین صاحب‌نظران ایجاد کرده است، اما شواهدی که از تحقیقات پژوهشی و میدانی، به دست آمده است نشان از مشکلات عدید فرهنگی در کشور دارد. در این گزارش سعی شده است دو جلسه اخیر شورای عالی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنابر اعلام آموزش و پرورش شهر تهران در راستای مجازی شدن آموزش تمامی مقاطع تحصیلی تهران در روزهای دوشنبه و سه شنبه (21 و 22 آذرماه)، آزمون‌های شبه نهایی پایه دوازدهم در روزهای تعطیلی آموزش‌های حضوری، برگزار نمی‌شود و تاریخ اجرای این آزمون‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد.