پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

این زن جوان که گویی هنوز از همسر سابقش وحشت داشت وقتی در پناه پلیس قرار گرفت به قتل پسرش اشاره کرد و گفت: آن روز وقتی به خانه آمدم پسرم را با چهره‌ای کبود پیدا کردم و بعد فهمیدم که «اسماعیل» او را خفه کرده است!

وب‌گاه عرشه آنلاین

حکم اعدام یکی از معترضان حوادث اخیر فعلا متوقف شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یاسین بونو بدون شک یکی از ستاره های جام جهانی 2022 است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برنده سه جام جهانی به نیمار تاکید کرد: میراث تو هم به پایان نرسیده است. الهام‌بخش باش و بدان با هر گلی که به ثمر می‌رسانید، همان‌طور که در هر بازی انجام داده‌ام، با خوشحالی به هوا خواهم پرید.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهری اظهار کرد: با توجه به اعلام نظر کارشناسان میراث فرهنگی، اشیای مکشوفه دارای ارزش تاریخی است و قدمت آن‌ها دوره‌های عصر نوسنگی، هزاره اول پیش از میلاد تا دوران اسلامی تخمین زده شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هیاتی از وزارت امور مهاجران طالبان برای بررسی مشکلات مهاجران و شرکت در نشست چهارجانبه به تهران سفر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: پل حافظ یکی از پل‌های قدیمی است و باید برداشته شده و به زیرگذر تبدیل شود.

خبرگزاری دانا

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی موفقیت تیم تکواندو نیروهای مسلح کشورمان در مسابقات سیزم (نظامیان جهان) را تبریک گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه اعلام کرد که کتابفروشی این انتشارات تعطیل می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، گفت: ماموران انتظامی پس از شناسایی مناطق جرم‌خیز، مخفیگاه سارقان سابقه‌دار و افراد معلوم‌الحال، موضوع را با مراجع قضائی هماهنگ و در اقداماتی غافلگیرانه 12 سارق و مالخر حرفه‌ای اموال مسروقه را شناسایی و دستگیر کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران در نامه‌ای خطاب به دبیر عالی شورای امنیت ضمن تقدیر از تلاش‌های او برای گفتگو، علت نرفتن خود به جلسه هم اندیشی امروز را مغایرت اعدام شکاری و صدور سایر حکم های اعدام را با «نقطه اشتراک‌نظر اغلب حاضران در گفتگوها» اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی تالش از قتل یک مرد 53 ساله توسط پسرش در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل در یکی از استان‌های مرزی دستگیر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توجه به اختلاف قیمت تقریبا 1500 تومانی نرخ دلار در صرافی‌ها و بازار آزاد همچنان تقاضا برای خرید و فروش 2000 دلار سهمیه‌ای وجود دارد و دلالان برای اجاره کارت ملی بدین منظور ارقام 700 و 800 هزار تومان را اعلام می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس تصاویر منتشرشده در فضای مجازی، برخی افراد ناشناس اقدام به شعارنویسی روی کرکره فروشگاه‌های که گفته می‌شود منتسب به علی دایی است، کرده‌اند!