پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

رمان «نیستان دی» نوشته حسین زحمتکش زنجانی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اگر بخواهیم ماجرا را از دید بعضی از طرفداران همه چیز عادی‌دان آقای رییس‌جمهور نگاه کنیم، این نما نشان‌دهنده شرایط عادی، توجه ویژه به زن، زندگی و آزادی است، چراکه مردم آزادند در بازار به استقبال رییس‌جمهور نیایند، زن می‌تواند بی‌توجه به عالی‌ترین مقام قوه مجریه که قبلا. بوده وارد مغازه شود و حتی به او سلام هم نکند، زندگی هم که جریان دارد.

خبرگزاری مهر

آئین پایانی دومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت؛ جایزه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی چهارشنبه 23 آذر برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

جوایز نوبل طی مراسمی در استکهلم اهدا شد و به جز برندگان جوایز نوبل سال 2022، برندگان جوایز نوبل سال 2020 و 2021 هم حضور داشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بخشنامه «نحوه ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره دروس نهایی دوره دوم متوسطه» به مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های کشور ابلاغ شد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - فرماندار کرمان با اشاره به اینکه مسائل ایمنی و امنیتی برای میزبانی حداقل 20 هزار نفر در مراسم سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی پیش‌بینی شده، افزود: در قالب 17 کمیته که یکی از آن کمیته‌ها موکب‌هاست، برنامه نامه ریزی و تمهید شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، غفیلی با کنایه به رفتار خشونت‌آمیز بن سلمان با علما در توئیتر نوشت: «آیا بن سلمان همانند جرج نادر از علمای بزرگ، استقبال می‌کند؟» گفتنی است؛ جرج نادر تاجر مشهور لبنانی - آمریکایی است که به عنوان رابط غیررسمی بین سیاستمداران واشنگتن و مقامات خاورمیانه، نقش ایفا می‌کند. فساد اخلاقی و آزار جنسی کودکان در زندگی جرج نادر ننگی همیشگی بوده است که...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت الله رحمت، عضو دفتر استفتائات بیت امام خمینی (ره) و از شاگردان ایشان، گفت: ضروری است که مراجع عظام نظر خود درباره احکام محاربه که این روزها اجرایی می شود را اعلام کنند

خبرگزاری مهر

میشل اوباما معتقد است هرچند ممکن است برای چالش‌های بزرگ زندگی راه‌حل‌های مشخص و دقیقی وجود نداشته باشد، اما همه ما می‌توانیم مجموعه‌ای از ابزارها را بیابیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کل دادگستری استان اصفهان اعلام کرد: عناوین اتهامی دیگر امیر نصر آزادانی عضویت در دسته‌های غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور و اجتماع و تبانی منتهی به جرایم ضدامنیت که معاونت در محاربه محسوب می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مردم ساوه در مجلس گفت: کشورهای صغیر به نفع آنها است که با جمهوری اسلامی قوی و قدرتمند با احترام صحبت کنند چرا که ما بر سر تمامیت ارضی خود با احدی شوخی نداریم.

خبرگزاری دانا

سالکی رئیس حوزه هنری استان یزد از حضور «کاروان هنری روایت حبیب» و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری به مناسبت بزرگداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در یزد خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هیئت نشان داد مأوای طهارت و تعالی است که در پرتو آن، تربیت عظیم شیعی در بستر آن ممکن است و نتیجه آن گره گشایی بسیاری از مشکلات و پیچیدگیها در دوران فتنه‌خیز آخرالزمان است. هدایت امامین انقلاب و نقشه راهشان در رسیدن به یک هیئت تراز ولایت و انقلاب جهانی ولی‌الله الاعظم برترین طریق ممکن و پیش روی ماست تا در این صراط مستقیم با محوریت قرآن و عترت رضایت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس فتا البرز از کاربران خواست فریب پیامک جعلی در خصوص موارد مختلف یارانه معیشتی و یا ثبت نام جاماندگان سهام عدالت را نخورند.

خبرگزاری دانا

مستند «پنجاه سالگی» تولید جدید موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما در شانزدهمین جشنواره مستند «سینما حقیقت» رونمایی خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در طول افزایش نرخ‌های قبلی در سال جاری، ارز دیجیتال پرچمدار سقوط کرد، با این حال افزایش نرخ ممکن است پایین‌تر باشد، بنابراین احتمال مثبت بودن قیمت بیت‌کوین در مقایسه با افزایش‌های قبلی نیز زیاد است.