چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رهبر انقلاب در دیدار با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مهندسی صحیح فرهنگی، کاری بنیانی برای اصلاح ساختار فرهنگی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم‌میهن بخش پایانی گفت‌وگوی خود با سیدهاشم آقاجری استاد شاخص دانشگاه تربیت مدرس را منتشرکرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اعضای شورایعالی انقلاب فرهنگی عصر امروز (سه‌شنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رهبر معظم انقلاب اسلامی مهندسی صحیح فرهنگی را کاری بنیانی برای اصلاح ساختار فرهنگی خواندند و گفتند: هوشیاری دائم، شناخت دقیق ضعفهای فرهنگی و تلاش برای دستیابی به راه‌حل‌های عالمانه برای رفع نقاط ضعف و ترویج گزاره‌های صحیح فرهنگی، از الزامات اساسی مهندسی فرهنگی کشور است.

خبرگزاری تسنیم

اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز با امام خامنه‌ای دیدار کردند.

خبرگزاری تسنیم

دبیر جشنواره تئاتر مقاومت نسبت به تعریف موجود از عدالت فرهنگی انتقاد کرد و با تاکید براینکه فرار از تهران به‌معنی عدالت فرهنگی نیست، گفت: علیرغم هجمه‌های صورت گرفته از بین 500 هنرمند جشنواره مقاومت هیچ انصرافی وجود نداشت.

خبرگزاری تسنیم

مدیر عامل انبارهای عمومی استان خوزستان از انبارش 400 هزار تن کالای اساسی در 6 ماه اخیر خبر داد.

خبرگزاری دانا

امروز پانزدهم آذرماه همایش ملی جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس با حضور سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، سردار سرلشکر حسین سلامی، سردار سرلشکر حسین سلامی و جمعی از مسئولان عالی‌رتبه لشکری و کشوری در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

خبرگزاری دانا

پرنیان در خصوص راه اندازی مترو برای اهالی صدرا، اظهار کرد: شورا و شهرداری شیراز در زمینه ساخت مترو و قطار شهری همکاری مطلوبی ندارند.

خبرگزاری دانا

محمد بهرامی گفت: برای پیاده راه شدن خیابان امام لازم است در فعالیت‌های کسبه بازنگری‌های لازم انجام شود و تنها کسبه‌ای در آنجا حضور داشته باشند که از قبل پیاده راه منفعت کسب عایدشان شود و متضرر نشوند، اما در حال حاضر برخی کسبه مانند مغازه‌های خوراک و پوشاک نیاز روزمره مردم را تامین می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد سامانه‌های موشکی سیار دفاعی ساحلی را در جزیره کوریل شمالی مستقر کرده است.