چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان نوشت: رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه همواره تاکید دارم باید بیش و پیش از دیگران به خودمان و مجموعه خودمان بپردازیم و ایرادات موجود را رفع و اصلاح کنیم، اظهار داشت: یکی از معیارهای اساسی برای پیشبرد امور، قانون است؛ دستگاه قضایی نیز باید به قانون عمل کند

وب‌گاه فرارو

ظاهرا با اتمام ماموریت پرهیزکاری در سمت سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، او به عنوان رئیس مرکز ملی فوتبال ایران منصوب شده است.

وب‌گاه الف

محمد باقر قالیباف تاکید کرد: باید قبول کنیم که نیازمند نوسازی حکمرانی و حکمرانی نو هستیم و البته اگر حکمرانی در زمان و جغرافیای خود اتفاق نیفتد، فایده ندارد؛ زمانی که جوانی امید نداشته باشد، نتواند ازدواج کند و حتی نتواند آرزوی خرید مسکن و خرید خودرو داشته باشد، برآورده کردن این خواسته‌ها در 40 سالگی نیز برای او ارزشی ندارد بنابراین حکمرانی باید در زمان و جغرافیای خود اتفاق بیفتد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ظاهرا با اتمام ماموریت پرهیزکاری در سمت سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، او به عنوان رئیس مرکز ملی فوتبال ایران منصوب شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس گفت: تردید نکنید که علت اصلی نارضایتی‌هایی که می‌بینیم ریشه در مسائل اقتصادی و ناکارآمدی‌ها دارد.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در دیدار با رییس قوه قضائیه مباحثی مانند لزوم برخورد با سلبریتی‌های محرک حوادث اخیر و رسیدگی سریع به برخی پرونده‌های ملی مانند پرونده هواپیمای اوکراینی را مورد تاکید قرار دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نتانیاهو در پاسخ به این پرسش که آیا ترامپ را یک چهره ایده‌آل برای توسعه روابط آمریکا و اسرائیل می‌داند، گفت: با هر کسی که رئیس‌جمهوری آمریکا شود ارتباط خواهم گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت دفاع روسیه آخرین آمار تلفات ارتش اوکراین را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به مطالبات اساسی و جدی مردم توجه شود گفت: باید قبول کنیم که نیازمند نوسازی حکمرانی و حکمرانی نو هستیم و البته اگر حکمرانی در زمان و جغرافیای خود اتفاق نیفتد، فایده ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

حکمرانی نو مبتنی بر دو اصل خداباوری و مردم باوری و مکتب امام یعنی عدالت و معنویت و عقلانیت بوده و کارآمدی ارزش کانونی آن هست زیرا ما کارآمدی را حق الناس می دانیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر دفاع روسیه آخرین آمار تلفات ارتش اوکراین در ماه نوامبر را اعلام کرد.

خبرگزاری دانا

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حکمرانی نو مبتنی بر دو اصل خداباوری و مردم باوری و مکتب امام یعنی عدالت و معنویت و عقلانیت بوده و کارآمدی ارزش کانونی آن هست زیرا ما کارآمدی را حق الناس می دانیم.