سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد مسجد جامعی، وزیر ارشاد دولت اصلاحات در روزنامه سازندگی نوشت: در همین مسابقات اخیر در قطر هم با همه فراز و فرودها، تیم ملی نشان داد که نگران غم و شادی همه ایرانیان است. با آنکه می‌دانیم که چه محدودیت هایی وجود داشته و دارد... تیم ملی نماد ملی ماست

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردار محمد قنبری اظهار داشت: ساعت 19 در محل دکه بازار واقع در خیابان امام خمینی (ره) چابهار دو نفر شرور مسلح به دو نفر از سربازان وظیفه پلیس راهور شهرستان که در حال انجام وظیفه و ارائه خدمات ترافیکی به مردم بودند به صورت ناجوانمردانه حمله و به سمت آنان تیراندازی و از محل متواری شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اواسط سال 50 شمسی بار دیگر رژیم بعث عراق این بار با بهانه اختلاف نظر ایران و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بر سر حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه ایرانی در خلیج فارس و فشار بر حکومت پهلوی دوم که در تدارک جشن های 2500 ساله شاهنشاهی بود، دست به اخراج بیش از شصت هزار نفر از ایرانیان زد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پس از تقویت حزب بعث در عراق و روی کار آمدن احمد حسن البکر به عنوان رئیس جمهوری (در سال 1347 ش) شاه ایران در اوایل سال 48قطعنامه 1316 را یکطرفه ملغی اعلام کرد و در پی آن اروند رود را منحصراً در اختیار خود گرفت.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از مجروح شدن دو سرباز وظیفه در پی حمله مسلحانه در چابهار خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

برجام یک توافق سراسر توطئه و مین‌گذاری شده است که منتقدین به‌شدت مخالف تصویب اجرای آن بودند و مقام معظم رهبری نیز در مجموع با 28 شرط با اجرای آن موافقت فرمودند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مجالس عزاداری فاطمیه قبل از انقلاب رونق چندانی نداشت و محدود میان خواص و دربرخی شهرها برگزار می‌شد اما بعد از انقلاب، با توجه ویژه آیت‌الله خامنه‌ای رونق گرفت و در سال‌های اخیر بسیاری از هیأت‌ها در فاطمیه مجلس عزا برپا می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده مجلس گفت: اکنون در زمینه اعطای سهام عدالت به جاماندگان تصمیمات نهایی گرفته شده و به زودی انجام خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایرنا: علی باقری، معاون سیاسی وزیر امور خارجه که به مسکو سفر کرده است، روز یکشنبه درباره محورهای این سفر و با اشاره به رایزنی‌های دوجانبه در مسکو برای توسعه روابط ایران و روسیه گفت: «دو طرف ضمن مرور روابط دوجانبه در چند ماه گذشته، چارچوب‌ها و سازوکارهایی را برای پیشبرد روابط با توافق یکدیگر تعبیه کردند.» وی ادامه داد: «اینگونه تعاملاتی که میان وزارت خارجه‌های ایران و کشورهای همسایه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بالاخره روز گذشته مهرداد بذرپاش، رئیس کنونی دیوان محاسبات به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به مجلس معرفی شد. این در حالی است که پیش از این و براساس اظهارات علی بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت و سید‌محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور قرار بود هفته گذشته نامه معرفی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به مجلس برسد، اما احتمالا به دلیل لابی‌های پشت پرده و تلاش برای تغییر نخستین گزینه دولت برای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمدرضا باهنر گفت: سال 96 یک بررسی میدانی کردیم و سه واژه پرتکرار در زبان مسئولان و رسانه‌های داخلی و حکومتی را استخراج کردیم. این سه واژه عبارت بودند از: فساد، ناکارآمدی و اینکه مسئولین گوششان سنگین است و حرف‌های مردم را نمی‌شنوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: شنیده‌های خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم حاکیست که دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز طی جلسه‌ای با برخی از اعضای شاخص جناح‌های سیاسی به بررسی و تبیین مسائل روز کشور پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مصوبه دولت درخصوص واگذاری سهام به افراد فاقد سهام عدالت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی کل کشور و سه دهک اول ایثارگران ابلاغ شد.