سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه ملت ایران عامل شکست تحریم‌ها است، گفت: دشمن پس از فشار و تزویر به غارتگری روی می‌آورد اما این اقدامات نشانه استیصال آنها است.

وب‌گاه مشرق نیوز

هفته آخر شهریورماه سال جاری بود که فوت مهسا امینی، بهانه‌ای شد تا برخی طیف‌های سیاسی رادیکال و پادوهای داخلی دشمن با هدایت و حمایت دشمنان قسم‌خورده نظام به خیابان‌ها بیایند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز طی جلسه‌ای با برخی از اعضای شاخص جناح‌های سیاسی به بررسی و تبیین مسائل روز کشور پرداخت.

وب‌گاه الف

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد که ساعت 19 شب جاری در محل دکه بازار واقع در خیابان امام خمینی شهرستان چابهار دو نفر شرور مسلح به دو نفر از سربازان وظیفه پلیس راهور که در حال انجام وظیفه و ارائه خدمات ترافیکی به مردم بودند به صورت ناجوانمردانه حمله و به سمت آنان تیراندازی و از محل متواری شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آنا نوشت: فعال سیاسی اصولگرا گفت: سال 96 یک بررسی میدانی کردیم و سه واژه پرتکرار در زبان مسئولان و رسانه‌های داخلی و حکومتی را استخراج کردیم. این سه واژه عبارت بودند از: فساد، ناکارآمدی و اینکه مسئولین گوششان سنگین است و حرف‌های مردم را نمی‌شنوند. در آن زمان بعد از تحقیقات میدانی به مقام معظم رهبری نامه‌ای نوشتم که این سه واژه بسیار تکرار می‌شود و وجود دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در روزهایی که بر ما می‌گذرد، رسانه‌های بیگانه نام و تصویر یک نفر را فراوان تکرار می‌کنند: عبدالله مهتدی. شناخت پیشینه این نام، در تحلیل تحولات جاری ضروری به نظر می‌آید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز با برخی از اعضای شاخص جناح‌های سیاسی جلسه ای داشت و به بررسی و تبیین مسائل روز کشور پرداخت.

وب‌گاه 55 آنلاین

2 سرباز پلیس راهور در چابهار بر اثر تیراندازی افراد ناشناس مجروح شدند.

خبرگزاری دانا

سردار محمد قنبری از حمله ناجوانمردانه به به دو نفر از سربازان وظیفه پلیس راهور چابهار خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید جلیلی شامگاه یکشنبه در اجتماع مردمی ایران قوی با موضوع پاسداشت شهدای مدافع امنیت در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه دشمنی استکبار با ملت ایران از ابتدای انقلاب اسلامی آغاز شده است، گفت: اقدامات تروریستی و تجزیه طلبانه اوایل انقلاب دشمنی آشکار با انقلاب اسلامی بود. نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه تحریم‌های سخت...

خبرگزاری دانا

سیدمحمود حسینی پور گفت: برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز هیچ دیواری نباید بین شهرداران و دستگاه های اجرایی باشد.

خبرگزاری دانا

مهدی معصومی گفت: مازندران طی روزهای 16 تا 18 آذرماه در سه شهرستان استان میزبان کاروان فرهنگی - هنری روایت حبیب خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اشرار مسلح به 2 سرباز وظیفه پلیس راهور چابهار که در حال انجام وظیفه و ارائه خدمات ترافیکی به مردم بودند به صورت ناجوانمردانه حمله و تیراندازی کرده و از محل متواری شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اشرار مسلح به 2 سرباز وظیفه پلیس راهور چابهار که در حال انجام وظیفه و ارائه خدمات ترافیکی به مردم بودند به صورت ناجوانمردانه حمله و تیراندازی کرده و از محل متواری شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 2 سرباز وظیفه پلیس راهور شهرستان چابهار بر اثر تیراندازی افراد ناشناس مجروح شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بزرگ‌ترین اشتباه آمریکایی‌ها این است که نمی‌خواهند بپذیرند اشتباه می‌کنند. آمریکا از یک جنگ شناختی عبور کرده و به جنگ کثیف روی آورده است.