سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا دولت آینده اسرائیل به ریاست بنیامین نتانیاهو را از احداث شهرک‌های صهیونیستی جدید در کرانه باختری برحذر داشت.

وب‌گاه عصر ایران

سردار محمد قنبری: با سرنخ های خوبی که به دست آمده و تیم ویژه ای از زبده ترین کارآگاهان در این زمینه تشکیل شده اقدامات گسترده ای برای دستگیری ضاربان شروع شده و امیدواریم در کمترین زمان ممکن دستگیر شده و تحویل مقامات قضایی شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

الزیانی گفت: «انتخابات موفق اسرائیل را تبریک می‌گویم و مشتاقانه منتظر همکاری با نتانیاهو نخست‌وزیر مکلف که از معماران توافق‌نامه ابراهیم بود، هستم».

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه آمریکا دولت آینده رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو را از احداث شهرک‌های صهیونیستی جدید در کرانه باختری برحذر داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 2سرباز وظیفه راهور شهرستان چابهار بر اثر تیراندازی افراد ناشناس مجروح شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه بحرین گفت که مشتاقانه منتظر همکاری با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر مکلف اسرائیل است.

خبرگزاری دانا

نخست وزیر مامور تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی که این روزها با موج بی سابقه ای از خشم و تنفر افکار عمومی اسلامی و عربی نسبت به این رژیم روبروست در سخنانی وعده داد که پس از تشکیل کابینه توافقنامه‌های صلح بیشتری را با کشورهای عربی امضا خواهد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌کل دادگستری استان تهران گفت: کسی که به بیت‌المال دست‌درازی کرده و از اعتماد مردم سوءاستفاده و حقوق آن‌ها را ضایع می‌کند، شایسته مسئولیت نیست و دستگاه قضا در کوتاه‌ترین زمان برخورد قاطع داشته باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اول رئیس جمهور ورود فلزات گران بها (طلا، نقره و پلاتین) به کشور توسط سرمایه گذاران خارجی و مسافر بدون ثبت سفارش و با اظهار به گمرک را بر اساس مصوبه هیئت وزیران بلامانع اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جلسه گفت و گو و تبادل نظر علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی با جمعی از افراد شاخص سیاسی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه ایران نوشت: شورای امنیت کشور تحت ریاست احمد وحیدی وزیر کشور روز گذشته در بیانیه‌ای تصریح کرد در جریان اغتشاشات 200 نفر جان باخته‌اند که در نوع خود از مسئولیت‌پذیری و اقدام بموقع وزارت کشور دولت سیزدهم نشان داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اولین نشست کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری و اعضای این کمیته برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

جلسه گفتگو و تبادل نظر علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی با جمعی از افراد شاخص سیاسی برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر مامور تشکیل کابینه اسرائیل در گفت‌وگو با شبکه خبری آمریکایی «NBC» اظهار کرد: اسرائیل را از جنگ‌های غیر ضروری حفظ خواهم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو. حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی در حکمی علیرضا کلانتر مهرجردی را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی منصوب کرد. در متن این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و با همفکری و همکاری جهادگران عزیز در آن معاونت وبا استفاده بهینه از امکانات و تجربیات موجود در انجام وظایف تعیین شده موفق و موید باشید. انتظار میرود ضمن تعامل سازنده...

وب‌گاه خبر آنلاین

چگونگی عبور از بحران بعد از فوت مهسا امینی و راه حل برای اعتراضاتی که دامنه آن از ابعاد فرهنگی وارد خواسته های معیشتی و سیاسی شده است، یکی از محورهای مهم گفت وگوی خبرآنلاین با علی مطهری بود.