سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیا در ساختار فعلی و نیز عملکرد شورای نگهبان، رضایت مردم از حکومت به دست می‌آید؟ طبعا می‌توان نظر مردم را از خودشان پرسید، به جای آنکه از طرف آنان حرف زد.

وب‌گاه فرارو

توافق هسته‌ای آمریکا با هند یک توافق استراتژیک مربوط به سال 2002 بوده است. خیلی قبل‌تر از توافق خط لوله صلح این توافق مورد بحث بوده است. در عین حال که تحریم آمریکا مشکل ایجاد می‌کند، می‌بینیم که روسیه به‌رغم اینکه تحریم شده، ولی فعالیت‌های گازپروم و لوک‌اویل هنوز متوقف نشده است. همین الان بحث ایجاد سقف قیمت نفت روسیه مطرح شده و معنای آن این است که مجاز است نفت‌اش را بفروشد. به نظر می‌رسد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از تیراندازی افراد ناشناس به سمت 2 سرباز وظیفه پلیس راهور شهرستان چابهار خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جان انسان‌ها ارزشمند است و مسئولان شعار‌هایی برای افزایش کیفیت خودرو می‌دهند اما پلیس راهور معتقد است که هیچ اتفاقی نیفتاده و رانت و مافیا همچنان با قوت کار خود را پیش می‌برد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کیهان در مطلبی به سیاست خارجی ایران پرداخته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معترضان بحرینی پرچم اسرائیل و تصویر اسحاق هرتزوگ رئیس این رژیم را که به منامه سفر کرده است، به آتش کشیدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 2 سرباز وظیفه پلیس راهور شهرستان چابهار بر اثر تیراندازی افراد ناشناس مجروح شدند

خبرگزاری دانا

یک منبع روسی یکشنبه شب به خبرگزاری اسپوتنیک این کشور گفت که اوکراین با هدف ناکام گذاشتن طرح پیشنهادی سازمان ملل متحد، قصد منفجر کردن تاسیسات آمونیاک در اودسا را دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زمین لرزه ای در ساعت 8:24 دقیقه صبح به وقت محلی جزیره ساموآ، در عمق 36 کیلومتری زمین و در حالی رخ داد که ساکنان به سمت محل کار و مدرسه حرکت می‌کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد طبیبیان نوشت، آیا اقتصاد کشور در حال پیشرفت و اوج گیری است و مشکلات در حال کاهش؟ آیا اثر این اظهار نظر ها بر مردمی که در جامعه زندگی می کنند و مشکلات را حس می کنند مثل نمک پاشیدن بر زخم نیست؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه نه تنها نتیجه بازی تیم ملی فرانسه و لهستان را به درستی پیش‌بینی کرده بود بلکه همه گلزنان را نیز درست اعلام کرده بود.

وب‌گاه عصر ایران

ولی دوستان دانای انقلاب می‌گویند روش را تغییر دهید چون این روش به هیچ وجه قابل دوام نیست و تعداد معترضان با این روش بیشتر می‌شود و کار به جاهای باریک می‌کشد.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در اثر تیراندازی یکی از افراد مسلح که ملبس به لباس محلی بود سرباز وظیفه «بنیامین فاضلی» اهل سراوان و سرباز وظیفه «عارف هوتی» اهل چابهار نیز از ناحیه کتف مجروح شدند که هر دو سرباز وظیفه بلافاصله به بیمارستان منتقل و کادر درمان اقدامات فوری و خوبی را برای معالجه آنان شروع کردند./