سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وحید سلیمی از افزایش قابل توجه اقلام موجود در بانک تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد ملی جمعیت گفت: یکی از دلایل ناباروری فرزندآوری دیرهنگام است و بنابراین در کنار تدابیر قانون باید به حوزه فرهنگ‌سازی در نظام بهداشتی و درمانی توجه کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور ورود فلزات گران بها (طلا، نقره و پلاتین) به کشور توسط سرمایه گذاران خارجی و مسافر بدون ثبت سفارش و با اظهار به گمرک را بر اساس مصوبه هیئت وزیران بلامانع اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جاذبه‌های گردشگری و تفریحی بندرعباس بسیار زیاد است. در ادامه به معرفی بهترین و معروف‌ترین جاهای دیدنی بندرعباس می‌پردازیم.

وب‌گاه عصر ایران

روز جمعه محموله ای به میزان 50 تُن حاوی یک میلیون و 200 هزار عدد آنتی‌بیوتیک دیگر از همین چهار نوع با هماهنگی وزارت بهداشت و با هدف تکمیل بازار آنتی‌بیوتیک به کشور وارد خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

مجید میراحمدی: تا آخرین نفری که به امنیت کشور آسیب رسانده، حتماً تحت تعقیب و شناسایی قرار می‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: محموله جدید آنتی‌بیوتیک به میزان 40 تُن یکشنبه سیزدهم آذرماه از مبدأ هند وارد کشور شد و یک محموله 50 تنی دیگر نیز روز جمعه وارد می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: پس از حمله سایبری به سامانه های سوخت رسانی ما مشخص شد که دشمن بسترهای سایبری خدمت رسان به مردم را هدف قرار داده

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایشگاه توانمندسازی مددجویان با حضور قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در محل نمایشگاه‌های دائمی قوه مقننه افتتاح شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین آشتیانی عضو دفتر امام گفت: مردم ما سال‌هاست که در تنگنای اقتصادی قرار گرفته‌اند. در گفتگوهایی که با اقشار مختلف مردم دارم؛ اکثریت آن‌ها از وضعیت اقتصادی شکایت دارند و از سوی دیگری امیدی به بهبود شرایط اقتصادی ندارند. اگر حکومت و نظام بتواند امیدی در بین مردم ایجاد کند و مردم امیدوار شوند؛ اوضاع روند بهبودی به خود خواهد گرفت..

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سهام واگذار شده تا پایان مدت اقساط در وثیقه سازمان خصوصی سازی قرار خواهد گرفت و آزاد سازی سهام موصوف پس از تسویه کامل اقساط و به صورت مرحله‌ای انجام خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار غلامرضا جلالی گفت: نیروی انتظامی و بسیج ما شهید داد و مظلوم ماند اما مانع از تبدیل این توطئه به جنگ داخلی و تحقق اهداف دشمن در این زمینه شد تا این توطئه نیز با شکست مواجه شود.