سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه فرارو

در بخشی از صحبت های هاشم آقاجری استاد شناخته‌شده تاریخ می خوانیم: ببینید جمهوری اسلامی در آغاز در قانون اساسی خود دچار نوعی پارادوکس بود. این پارادوکس در مسائلی مانند جمهوری اسلامی، مردم‌سالاری دینی، در حاکم کردن فقه سنتی بر حقوق مدرن وجود داشت. به خودی خود نوعی ناهمزمانی را تولید می‌کرد. حالا وقتی که سیستم یک سیر بازگشت به گذشته هم پیدا می‌کند، این زمان‌پریشی و آناکرونیسم بین سیستم...

وب‌گاه گسترش

با ابلاغ تصویب‌نامه دولت در خصوص واگذاری سهام به اقشار کم درآمد فاقد سهام عدالت، گام عملی برای اجرای این مصوبه که بر اساس به هر مشمول 100 میلیون ریال سهام به صورت اقساط 10 ساله واگذار می شود، برداشته شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک منبع دیپلماتیک روس گفت: همکاران آمریکایی ما فاقد اراده سیاسی لازم برای برداشتن گام آخر در راستای رسیدن به یک توافق هستند. ما امیدواریم که دست از بدتر کردن اوضاع بردارند و مسیر احیای توافق را در پیش بگیرند.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل شرکت طلای زرشوران گفت: با مدل‌های جدید اعتباری فروش شمش طلا که برای خریداران در نظر گرفته شده، در دو ماه اخیر فروش طلا در بورس کالا 10 برابر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رابرت مالی گفت: واشنگتن به‌جای تمرکز بر مذاکرات هسته‌ای، اولویت خود را بر همکاری نظامی ایران به روسیه و اعتراضات قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق تصویب‌نامه هیات وزیران، میزان سهامی که به جاماندگان سهام عدالت اختصاص خواهد یافت و نام شرکت‌هایی که سهام خود را تخصیص می‌دهند، مشخص شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

با ابلاغ تصویب‌نامه دولت در خصوص واگذاری سهام به اقشار کم درآمد فاقد سهام عدالت، گام عملی برای اجرای این مصوبه که به هر مشمول 100 میلیون ریال سهام به صورت اقساط 10 ساله واگذار می شود، برداشته شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل پالایشگاه امام خمینی شازند درباره علت کمبود بنزین سوپر در چند روز گذشته گفت: یکی از واحدهای عملیاتی بنزین سوپر در پالایشگاه شازند نیازمند تعمیرات اضطراری بود و ما مجبور شدیم این واحد را از سرویس خارج کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق اعلام کرد که السودانی به نیروهای مرزبانی این کشور دستور داد تا کنترل مرزهای ایران و ترکیه را برعهده بگیرند.

خبرگزاری دانا

سردار مثنوی گفت: امروز دشمن دراندیشه مهار انقلاب اسلامی است با این وجود نیز اعتراف می کنند که آنچه به عنوان کمک های مالی دراغتشاشات اخیر هزینه کردند به نوعی هدر داده اند.

خبرگزاری دانا

اجلاس عمومی مجمع بسیجیان گچساران با حضور جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در تالار فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل پالایشگاه امام خمینی شازند گفت: یکی از واحدهای عملیاتی بنزین سوپر در پالایشگاه شازند نیازمند تعمیرات اضطراری بود و ما مجبور شدیم این واحد را از سرویس خارج کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

در اغتشاشات اخیر تمام ظرفیت های این فضا با عدول از تمام خطوط قرمزی که دشمن در این حوزه برای خود متصور هستند، برای انجام بزرگترین جنگ رسانه ای علیه کشور ما به کار گرفته شد و میدان این جنگ نیز افکار مردم بود و قرار گرفتن در مرحله پایانی این جنگ نتیجه مقابله همه بخش های حکومت با این توطئه بود.

خبرگزاری تسنیم

مجری طرح توسعه و تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان از پیشرفت 97 درصدی و آمادگی بخش نخست گام دوم طرح توسعه و تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان برای بهره‌برداری خبر داد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان گیلان رویداد رسانه‌ای مسطوره را فریاد نسل چهارم انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمن سعی دارد هویت‌های تاریخی ایران را از بین ببرد لذا باید هویت و چهره‌های تاریخی ایران را برای نسل جدید معرفی کنیم.