سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خطیب نماز جمعه قم گفت: اقتصادی که صرفاً با سیاست خارجی سامان یابد با سیاست خارجی هم نا به سامان می‌شود به همین خاطر مسئولان نباید لحظه‌ای از بنا نهادن اقتصادی مقاومتی غفلت کنند و دانشجویان هم باید نسبت به آن واکنش فعال داشته باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به توسعه و پیشرفت چشمگیر تجهیزات ارتش در دریا و آب‌های آزاد، گفت: به زودی زیردریایی‌های فوق سنگین به نیروی دریایی راهبردی ارتش اضافه خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه گفت: ایران سربلند از دیروز تا به امروزِ تاریخ، مشحون از سرداران غیرتمندی مثل میرزا کوچک خان، رئیسعلی دلواری، باقرخان و ستارخان و حاج قاسم سلیمانی است.

وب‌گاه فرارو

سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت از محیط زیست با اشاره به مرگ‌های 6 هزار نفره در تهران و 27 هزار نفره در کشور، آن‌ها را نتیجه بررسی‌های وزارت بهداشت در سال 1400 بر روی جمعیتی 35 میلیونی در 27 شهر معرفی می‌کند که سال 1401 منتشر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خطیب نماز جمعه قم با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد شکاف و اختلاف در کشور گفت: دشمن آرزوی جدایی بین مردم با نظام و اسلام و ایران را به گور خواهد برد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر رفاه، افزایش توانمندی معلولان با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و توجه به اشتغال معلولان را، از اولویت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کرملین از آمادگی رئیس جمهور روسیه برای مذاکره با همتای آمریکایی اش خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کرملین گفت: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه آماده گفتگو با واشنگتن است، اما تلاش ها برای مذاکره با ناتو، سازمان امنیت و همکاری اروپا و ایالات متحده ناموفق بوده است.

خبرگزاری مهر

تبریز - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از تلاش دشمن برای ایجاد ناامیدی در کشور خبر داد و گفت: باید مردم دراین خصوص هوشیار باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: دشمن می‌خواهد نقاط قوت ما را با اجرای عملیات روانی در ذهن مردم به نقاط ضعف تبدیل کند.

خبرگزاری دانا

محمدباقر محمدی لائینی به گلایه مندی باغداران و کشاورزان استان مازندران اشاره کرد و خواستار روند تسهیل صادرات محصولات باغی و کشاورزی استان شد.

خبرگزاری دانا

امام جمعه موقت تهران گفت: تیم ملی پیروزی خوشحال‌کننده‌ای داشتند و برای صعود کم نگذاشتند اما رسم مسابقه این است که برد و باخت دارد.