سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عصر ایران

درست است که سید ضیا و رضاخان در «کمیته زرگنده» به جز کودتا سرکوب نهضت جنگل را هم در دستور کار داشتند اما کار به آنجا نرسید چون با کودتای سید ضیا در سوم اسفند 1299 عملا بازی تمام شده بود... میرزا در 11 آذر 1300 از شدت سرما یخ زده بود و جنازه او را یافتند و سر جنازه بی جان را بریدند.

خبرگزاری تسنیم

شبکه سعودی اینترنشنال سراغ دوچهره رفته است و از آنها به‌عنوان لیدرهای به‌اصطلاح انقلاب خودشان پرده‌برداری کرده است‌که لمپنیسم موجود در اتفاقات اخیر را به نمایش می‌گذارد.

خبرگزاری مهر

نشان فداکاری اعطایی فرماندهی معظم کل قوا به دانشگاه افسری امام علی (ع) طی مراسمی در این دانشگاه، توسط فرمانده کل ارتش به فرماندهان پیشین نیروی زمینی ارتش اهدا شد.

خبرگزاری تسنیم

میرزا کوچک‌خان جنگلی معروف به سردار جنگل یکی از شخصیت‌های الهام‌بخش تاریخ مشروطه در ایران و از سرداران مقاومت است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان کل کشور در خصوص فیلترینگ گفت: بنده امروز هم پای مسأله فیلتر کردن‌ها ایستادم و خیلی فحش خورده ام؛ ما امروز یک وی پی ان را می‌بندیم، بلافاصله با روش دیگر آن هم از خارج از کشور در اختیار قرار می‌گیرد. یا بایستی کلاً فضای مجازی را ببندیم که نه مورد تأیید مسؤولین عالی نظام هست، نه امروز امکانش هست.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه آزاد گفت: آنچه در 70 روز گذشته تحت عنوان اغتشاش و نا آرامی با آن مواجه بودیم در واقع یک نزاع تمدنی است و کنش های شورشگرایانه جوانان متأثر از سبک زندگی غربی است.

خبرگزاری دانا

داد و بیداد و تندگویی از رفتارهای همیشگی رسانه‌های وابسته به بیگانگان و ضدانقلاب است، به گونه‌ای که حتی از ارائه یک تحلیل مناسب هم به ببینده عاجز هستند و در اکثر مواقع سعی می‌کنند با این نوع رفتارها بیننده را به خود جلب کنند.

خبرگزاری تسنیم

رییس ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی وزارت کار گفت: براساس نشستی که اخیرا با مدیران بانک‌های عامل پرداخت کننده تسهیلات مشاغل خانگی برگزار شده یک ماه به این بانک ها فرصت داده شده که زمینه پرداخت این تسهیلات را فراهم کنند.

خبرگزاری مهر

خطیب نمازجمعه تهران با اشاره به حرمت شکنی در برخی از دانشگاهها، گفت: دانشگاه‌های ما با نام و خون شهدا تأسیس شده‌اند بنابراین چنین اتفاقاتی در آن به انقلاب ضربه‌ای نمی‌زند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور امنیت ملی پیشین کاخ سفید با بیان اینکه تحریم ها اثر بخش نیستند، گفت نیازمند انقلاب فرهنگی در سیاست‌های تحریمی هستیم.

وب‌گاه گسترش

وزیر خارجه اسبق آمریکا ضمن انتقاد از اقدامات رئیس جمهور سابق این کشور، خواستار توقف مذاکرات با ایران شد.

خبرگزاری دانا

اصلاح‌طلبان از ابتدای اغتشاشات اخیر تا حتی امروز سعی کرده‌اند اغتشاشات را «جوشش»، «جنبش» و «رویش» و «اعتراض» عنوان و اغتشاشگران را «مردم»، «روزنامه‌نگار»، «دانشجو»، «معلم» و... معرفی کنند.

وب‌گاه عصر ایران

وی با بیان اینکه از طرفی به دلیل کمبود تجهیزات تنها 28 درصد دانش آموزان استان رشته‌های فنی و حرفه‌ای را دنبال کرده‌اند، افزود: 505 مدرسه کانکسی و 300 مدرسه سنگی و کپری در این استان وجود دارد.