سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد ایالات متحده آمریکا تا هر زمان لازم باشد، به حمایت از اوکراین ادامه می دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایلان ماسک در تاریخ 12 نوامبر، یعنی زمانی که تعداد زیادی از کارمندان توییر را اخراج کرد، 200 هزار فالوور خود را از دست داد - و از آنجایی که احتمالا در همان روز نیز فالوئرهای جدیدی کسب کرده است، تعداد واقعی کسانی که او را فالو کرده‌اند باید بسیار بیشتر بوده باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در حال حاضر حساب توییتری ایلان ماسک، با 120 میلیون دنبال‌کننده دومین تعداد فالوئر پس از باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده آمریکا با 130 میلیون فالوئر را دارد، آماردان‌ها می‌گویند که در یک ماه اخیر و پس از خرید توییتر توسط ایلان ماسک و ورود طوفانی او، قطعا به‌زودی او در تعداد فالوئرها پیشی خواهد گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: خطیب جمعه مشهد گفت: قضاوت ما براساس ایمان و قدرت فرزندانمان در میادین ورزشی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردار اصانلو در گفتگو با شبکه خبری المیادین تاکید کرد: مرزها تحت کنترل نیروهای مسلح ایران قرار دارد اما متاسفانه مرز عراق شاهد تحرکات بی ثبات کننده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تخمین تورم امسال بر مبنای داده های مرکز آمار از وضعیت تورمی آبان ماه نشان می دهد حداقل تورم سال جاری به باور برخی تحلیل گران، در کانال 46 درصد قرار خواهد داشت. اتفاقی که طبق روندهای آماری یک رکورد محسوب می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)، رسالت اصلی این نهاد را توانمندسازی نیازمندان عنوان کرد و گفت: اکنون یک میلیون و 202 هزار و 903 نفر در کشور حامی کودکان یتیم و بدسرپرست هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرایط اضطراری برجام را می‌توان از دماسنج روابط پاریس و واشنگتن به خوبی تشخیص داد، آنجا که رهبران فرانسه و آمریکا در بیانیه‌ای مشترک موضع جدید غربی‌ها در ارتباط با برنامه هسته‌ای ایران را اعلام و به حمایت از اعتراضات در ایران پرداختند. جو بایدن و امانوئل مکرون روز پنج‌شنبه 10 آذر -1 دسامبر در ضیافت شام کاخ سفید برای ساکن الیزه تاکید کردند که مصمم به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حالی که بیش از 70 روز از شروع اعتراضات اخیر می‌گذرد، بررسی کنش و واکنش‌های دولت و مردم نیازمند یک بررسی همه‌جانبه و 360 درجه‌ای از زوایای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است. در نشست نقد و نظر گروه رسانه‌ای «دنیای اقتصاد» که در روز چهارشنبه 9 آذر برگزار شد، کارشناسان سیاسی، اقتصادی و اجتماعی با بررسی دلایل بروز رخدادهای اخیر، رفتار طرفین منازعه را مورد تحلیل و بررسی قرار دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هیات اعزامی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای بررسی وقایع اخیر به استان سیستان و بلوچستان در بیانیه ای خطاب به مردم شریف این استان با تشکر از الطاف آحاد مردم غیور استان، با اشاره به سفر یک هفته ای این هیات و دیدارها و ملاقات‌های متعدد با بزرگان علما و سران طوایف و نخبگان و جوانان و قشرهای مختلف مردم، از تقدیم گزارش این سفر به رهبر انقلاب اسلامی و پیگیری تدابیر ایشان در چهار محور اصلی یعنی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از آخرین راهکار دولت جو بایدن در قبال مساله ایران یعنی گزینه نظامی پرده برداشت و گفت اگر گزینه‌های دیپلماسی جواب ندهد به این گزینه متوسل می‌شویم. البته وی گفت هنوز به آن نقطه نرسیده‌ایم. همچنین به گفته مالی اگر منافع غیراشاعه‌ای توافق، توجیهی برای رفع تحریم‌ها نباشد آنها به تدریج از برجام عبور خواهند کرد.

وب‌گاه عصر ایران

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که برنامه‌ای فوری برای ارتباط با ولادیمیر پوتین ندارد، اما آماده است در صورت تمایل رئیس‌جمهور روسیه به پایان دادن به جنگ در اوکراین و تنها پس از مشورت با متحدان ناتو، با پوتین گفتگو کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: امروز دشمن از اینکه نتوانسته است نظام را بی ثبات کند و از ما کشته بگیرد در تمام راهبرد‌های خود در این موضوع نیز با شکست مواجه شد و ملت ایران در این فتنه بزرگی جهانی علیه انقلاب اسلامی پیروز شد.