سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مشاور امنیت ملی پیشین کاخ سفید با اعتراف اینکه تحریم ها اثر بخش نیستند، گفت نیازمند انقلاب فرهنگی در سیاست‌های تحریمی هستیم.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول قوه قضائیه گفت: جایگاه وکیل همچون قاضی بسیار بالاست و استقلال وکیل در مقام دفاع هم‌تراز قاضی در مقام قضاوت است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون رییس جمهور در پاسخ به این سوال که چرا در رابطه با فوت مهسا امینی همان ابتدا موضع گیری نشد، گفت: طبق گزارش نهاد‌های اطلاعاتی، از کنار تخت بیمارستان اولین خبر مخابره می‌شود، در حالی که هنوز ابعاد ماجرا مشخص نبود، بر این اساس، امکان پذیر نبود که همان اول این مساله اطلاع رسانی شود که البته بعد از مشخص شدن ماجرا این مساله اطلاع رسانی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر خارجه اسبق آمریکا ضمن انتقاد از اقدامات رئیس جمهور سابق این کشور، خواستار توقف مذاکرات با ایران شد.

خبرگزاری تسنیم

دوری از خدا آنچنان مردم را گرفتار بحران عاطفی کرده و زندگی آنها را بی‌روح، سرد و فاقد روابط انسانی تبدیل کرده که هرکس تنها به فکر خویش است. پناه بردن به حیوانات و همراه شدن با آنها، تلاشی برای پر کردن خلأ و بحران عاطفی موجود است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بایدن در یک نشست خبری مشترک با ماکرون اعلام کرد، آماده گفت‌وگو با پوتین به منظور پایان دادن احتمالی جنگ اوکراین است اما هیچ برنامه فوری برای تماس با او ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر میراث فرهنگی گفت: دشمن از ابزارهای نوین به ویژه فضای مجازی استفاده می کند تا ترسیم نادرستی از قبل و بعد از انقلاب نشان دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: گردشگرانی که از بیت تاریخی امام راحل در خمین بازدید می کنند باید به درستی با شخصیت امام آشنا شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

گوجه‌های تولید شده روی دست کشاورزان مانده است و تولیدکنندگان برای فروش 50 هزار تن محصول با مشکلات فراوان روبرو شده اند.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: شاخص تعداد تخت به پرستار باتوجه به نگرش وزارت بهداشت و براساس فرمایش مقام معظم رهبری و نقشه درمان 1404برای هر 100هزار نفر جمعیت، 270پرستار برآورد شده در حالی که در استان این تعداد 192پرستار است و تا شرایط مراقبت پرستاری ایده‌آل فاصله زیادی داریم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت جوی راه های استان را بارانی و دارای مه گرفتگی اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

اخبار این هفته حوزه کتاب شامل درگذشت سه نفر از مشاهیر حوزه کتاب و ادبیات، انتشار کتب جدید و انتصاب معاون پژوهش سازمان اسناد و کتابخانه ملی می شود.

خبرگزاری تسنیم

ماجرای فیلم «برزخی‌ها» و تلاش گروهی از مدیران وقت فرهنگی برای احیای جایگاه طیفی از چهره‌های مطرح سینمای قبل از انقلاب گواه آن است که این مدیران با چهره بودن به هر سبک و سیاقی مخالف بودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ژاپن دارایی‌های کمپانی‌های تجاری "هائه‌گومگانگ" و "نامگانگ" کره شمالی را به همراه "گروه هکری لازاروس" که توسط مقام‌های کره شمالی اداره و دارایی‌هایش به وسیله رمزارزها ذخیره می‌شود، تحریم کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اعزام هیات از سوی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان برای بررسی دقیق اتفاقاتی که در این استان رخ داده بود، نشان‌دهنده توجه ویژه ایشان به این نقطه از ایران اسلامی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مردم همدان گفت: ادشمن چشم دیدن قله موفقیت‌های ما را ندارد و می‌خواهد آنرا تبدیل به دره کند.