سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه مشرق نیوز

حداکثر تا نیمه دوم سال 1404، همه 18 میلیون لیتر بنزین، 21 میلیون لیتر نفت گاز و 6.5 میلیون لیتر نفت سفید تولیدی شرکت پالایش نفت آبادان از استاندارد یورو برخوردار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: با رونمایی از سامانه اجرای قانون اساسی، مردم می‌توانند موارد نقض اجرای قانون اساسی را به مسئولان گزارش دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مجید انصاری گفت: مهمترین آسیب وارده به قوه مقننه و مجلس، که از خارج مجلس بر آن تحمیل شده، انحراف نظام انتخاباتی کشور از روح قانون اساسی در بررسی صلاحیت ها است؛ که این موضوع موجب شده است به تدریج مفهوم انتخابات آزاد رنگ ببازد و به سمت انتخاباتی تشریفاتی یا چند مرحله ای مبتلا شویم که امام از آن به قیم مآبی یاد کرده اند.

خبرگزاری مهر

دادستان سابق انتظامی قضات گفت: امسال 6 هزار و 500 کارنامه قضایی برای قضات صادر شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

شورای نگهبان در بیانیه‌ای اعلام کرد: باید به همه کسانی که در راه تصویب و اجرای قانون اساسی تلاش کردند، ادای احترام کرد و بر این باور بود که تنها راه حل مشکلات کشور، عمل به قانون اساسی است.

وب‌گاه عصر ایران

گزارش اخیر فوربس درباره مشتری‌های جدید پهپادی ایران مبتنی بر این استدلال است که این قابلیت تهاجمی می‌تواند به حوزه‌های دیگر از جمله قفقاز و بالکان توسعه یابد و خریدارانی را از اروپا به سوی خود جذب کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی بهادری‌جهرمی هر بار با ارائه آمارهایی که حتی با گفته‌های پیشین خودش تناقض دارد، سعی دارد سهم دولت قبل در پیشرفت شبکه ملی اطلاعات را ناچیز جلوه دهد.

خبرگزاری دانا

اسلامی در حاشیه آغاز عملیات احداث نیروگاه اتمی "کارون" با برشمردن اهمیت تولید برق از فناوری هسته‌ای گفت: دولت در حال حرکت به‌سمت تولید انرژی و سوخت ارزان است به همین منظور توسعه نیروگاه‌های اتمی در دستور کار این سازمان قرار دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، سه منبع گفتند سوریه با تلاش‌های روسیه برای میانجی‌گری به منظور تشکیل نشستی میان رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه و بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه مخالف است. روابط سوریه و ترکیه با گذشت بیش از یک دهه از آغاز جنگ داخلی سوریه همچنان متشنج است. دولت اردوغان از گروه‌های مخالف دولت سوریه حمایت می‌کند که سعی در سرنگونی رئیس جمهور بشار...

وب‌گاه مشرق نیوز

عملیات احداث نیروگاه 300 مگاواتی «کارون» با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در دارخوین از توابع شهرستان شادگان اهواز آغاز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به مناسبت 12 آذرماه سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی، شورای نگهبان بیانیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری مهر

وکیل فائزه هاشمی عناوین اتهامی موکلش را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شورای نگهبان در بیانیه‌ای اعلام کرد: تنها راه حل مشکلات کشور، عمل به قانون اساسی و فعلیت یافتن حداکثری ظرفیت‌های مغفول آن است.