سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاید بتوان میرزا را متهم کرد که در غایت به دنبال برپایی یک حکومت سرخ - به مفهوم ضد‌سرمایه‌داری و نه ماتریالیستی کلمه - بوده و با گیلان یا از گیلان شروع کرده اما قطعا در پی جدا‌کردن آن خطه از ایران نبوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: ما دقیقا همزمان با سخنرانی آقای رئیسی در سازمان ملل در خیابان‌های تهران و 22 استان کشور درگیر شدیم. رمز عملیات و زمان آن اینگونه بود که چند ساعت بعد در تمام دنیا می‌پیچد که چند هزار نفر در ایران تلفات گرفتیم. اما به فضل الهی و برکت وجود بسیجیان وقتی فرمانده سپاه دستور داد هیچ فردی از سلاح استفاده نکند، مجروح و شهید دادیم اما اجازه ندادیم اراده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده تهران در مجلس اظهار کرد: دستگاه قضا در صورت اثبات باید برخورد جدی و قاطع با نفوذ شرکای رژیم صهیونیستی در موضوع واردات موز به کشور انجام دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: امروز دشمن از اینکه نتوانسته است نظام را بی ثبات کند و از ما کشته بگیرد در تمام راهبردهای خود در این موضوع نیز با شکست مواجه شد و ملت ایران در این فتنه بزرگی جهانی علیه انقلاب اسلامی پیروز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون رئیس جمهور گفت: ما باید شفاف عمل کنیم و جایی که اشتباه کردیم با صدای بلند بگوییم که معذرت می‌خواهیم و مسئولیت آن را می‌پذیریم و سعی کنیم عاملان آن مجازات شوند، مانند همین موضوع که فرمانده هوافضای سپاه آمد و اعلام کرد که اشتباه کردیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی رئیس جمهور و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از شرکت ایران خودرو دیزل بازدید کردند.

خبرگزاری مهر

سرپرست شرکت دخانیات تهران، با بیان اینکه زندگی میرزا کوچک خان در سه کلمه دینداری، وطن‌خواهی و مردم‌باوری خلاصه می شود، گفت: همه ما در وجود خود می‌توانیم میرزایی از آزادگی و غیرت داشته باشیم.

وب‌گاه الف

امام جمعه مشهد گفت: ورزشکاران دلاور ما هم اگر به ایرانی بودن خود افتخار کنند، ما هم به آنان افتخار می‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

انواری به خبرآنلاین گفت: بسیاری از مشکلات کنونی به دلیل تحریم‌هاست. آستانه تحمل مردم به دلیل فشارهایی که وارد می‌شود از تعادل خارج شده و ایجاد خشم می‌کند؛ مازنی نیز گفت: هنوز هم نیروهای معتدل هستند و می‌توان از آن ها بهره برد؛ نیروهایی در هر دو جناح سیاسی. آقای خاتمی همینطور آقای ناطق نوری و افرادی مانند آقایان باهنر، لاریجانی، نبوی.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری مهر، تصاویری از حضور دختران دهه هشتادی در یگان‌های ویژه منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی در پیامی به شهرداران این رژیم از آنها خواست با دولت جدید که توسط فراکسیون راستگرا تشکیل خواهد شد، همکاری نکنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به بحران سیاسی در رژیم صهیونیستی و افزایش نفرت ملت‌ها علیه این رژیم تصریح کرد: زنگ‌های خطر برای رژیم صهیونیستی و حامیانش به صدا درآمده است.

خبرگزاری دانا

آیت الله علما گفت: امروز مهمترین شیوه دشمن شیوه جعل و دروغ است تا بتواند بر مغزها مسلط شود.

خبرگزاری دانا

دکه صبح زاگرس در شماره جدید خود به موضوعات مختلف طی روز های گذشته پرداخته و نسخه چاپی آن در مصلی امام خمینی (ره) شهر یاسوج میان نمازگزاران توزیع شد.

خبرگزاری مهر

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمان سنجش آموزش کشور، به تشریح برنامه‌های مالی و پشتیبانی در برگزاری آزمون سراسری و اقدامات شورای حفاظت آزمون سراسری سال 1402 پرداخت.