دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متاسفانه تحلیل اشتباهی میان اصولگرایان شکل گرفت؛ مبتنی بر این تحلیل اشتباه هم انتخابات مجلس در سال 98 و هم انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 برنامه‌ریزی شد. این تحلیل که اگر اصلاح‌طلبان، طیف‌های میانه‌رو در یک کلام غیرخودی کنار گذاشته شوند، جامعه به سمت جناح راست میل می‌کند و تسلیم آن‌ها می‌شود. این تحلیل اشتباه بود و فکر می‌کنم، امروز بسیاری از...

وب‌گاه گسترش

وزیر بهداشت، علت 13 درصد مرگ و میرها در کشور را ناشی از مصرف مواد دخانی ارزان قیمت دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عباس عبدی نوشت: می‌توان طرحی را برای سنجش صدای مردم در حوزه سیاست داخلی، خارجی، اقتصادی و... و نیز راه‌حل‌ها و پیشنهادهای مردم به اجرا گذاشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: بیش از 170نماینده مجلس حمایت خود را از وزیر ورزش وتیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کاترین کولونا ادعا کرد: تحریم‌های تازه‌ای علیه ایران در راه هستند و قرار است در نشست آتی وزرای امور خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا در دوازدهم دسامبر (21 آذر) به تصویب برسند.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: بله مشکلاتی در جامعه وجود دارد که دشمنان هم برای رسیدن به اهداف خود همانند مگسی بر روی این زخم‌ها می‌نشینند،

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرانسه اعلام کرد که تحریم‌های تازه‌ای علیه ایران اعمال خواهد شد.

خبرگزاری دانا

افتخاری مادران فاطمی، چالش‌ها و راهبردهای تربیت نسل حسینی، آثار تکریم مادران فاطمی بر تحقق تمدن نوین اسلامی و نقش حجاب و عفاف مادران فاطمی در تربیت نسل تمدن‌ساز و تحولات جمعیت را از اهم محورهای این همایش برشمرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رزمایش مشترک آمریکا و اسراییل برای تمرین حمله به ایران از سه شنبه (امروز) تا پنجشنبه بر فراز دریای مدیترانه و اسراییل انجام می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نیروی هوایی اسراییل این هفته یکی از بزرگترین رزمایش های خود را در سال های اخیر با نیروی هوایی ایالات متحده به منظور شبیه سازی حمله علیه برنامه هسته ای ایران، برگزار خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت: هر کدام از ما می‌توانیم با تفسیر خود، معنایی را بر رفتار و شعارها و اقدامات صداهای گوناگون مردم بار کنیم و آن را صدای غالب مردم تعریف کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

‌در جنبش امروز سخن از جنگ روایت‌هاست. آنچه مهم است توانایی خطاب قرار دادن کل است نه لزوماً انطباق روایت با واقعیت. مقصود کل مردم ایران است و حتی کل انسانیت به معنای عام. شمار مردمانی که به خیابان می‌آیند یا نمی‌آیند، مهم نیست، مهم سخن و بیانی است که دعوت کننده کل باشد. این سخن امروز نزد کیست؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق، سه‌شنبه هشتم آذرماه با مقام معظم رهبری دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

سورپرایز دولت برای حقوق کارگران | افزایش حقوق کارگران بالاخره اعمال می‌شود

وب‌گاه گسترش

به گفته سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در حال حاضر 19 درصد مدارس کشور فرسوده هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امانوئل مکرون قرار است برای دیدار و رایزنی با جو بایدن به آمریکا سفر کند.