دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری تسنیم

بنا بر اعلام مؤسسه جلوه نور علوی، آیین گرامیداشت فقیه عارف، مرحوم آیت الله شیخ علی سعادت‌پرور (ره) در روز چهارشنبه با سخنرانی محمدتقی فیاض‌بخش برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

آیت الله خامنه‌ای با اشاره به سخنان نخست‌وزیر عراق مبنی بر اینکه طبق قانون اساسی به هیچ طرفی اجازه استفاده از خاک عراق برای برهم زدن امنیت ایران را نمی دهیم، گفتند: تنها راه‌حل این است که دولت مرکزی عراق اقتدار خود را به آن مناطق نیز گسترش دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اگر می‌خواهیم در عمق جان و قلب مخاطبان نفوذ کنیم باید در وهله اول خودمان اهل عمل باشیم.

وب‌گاه عصر ایران

این محموله حدود یک میلیون عدد بطری شامل آنتی بیوتیک های آموکسی سیلین، کوآموکسی کلاو، آزیترومایسین، سفکسیم و سفالکسین از برندهای مورد تایید سازمان غذا و دارو است که برای رفع نیاز شهروندان وارد کشور شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عباس عبدی نوشت: اگر اصالت و تنوع صدای مردم را پذیرفتیم در این صورت باید بپرسیم که مفهوم این صداها چیست؟

وب‌گاه مشرق نیوز

گویا خاتمی قصد داشت تا از سیاست‌ورزی کناره‌گیری کند، موضعی که به خوبی نشان می‌دهد که او چه اندازه خود را ناتوان از اثرگذاری در این عرصه دیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الخلیج آنلاین، سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان، امروز پیام مکتوب جدیدی به نواف الاحمد الجابر الصباح، امیر کویت فرستاد. بر اساس این گزارش، مضمون این پیام روابط و پیوند‌های تاریخی مستحکم بین دو کشور و ملت و راه‌های تقویت و گسترش همه جانبه آن است. این پیام توسط سلطان بن سعد آل سعود، سفیر عربستان در کویت به محمد عبدالله الصباح، وزیر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر عراق و هیئت همراه، با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ترقی در گفت و گو با خبرآنلاین گفت: دولت آقای رئیسی تا امروز برنامه مشخصی درباره استفاده از نظرات احزاب در سطح کلان و استانی نداشته است. گرامی مقدم به خبرآنلاین گفت: می‌شد درباره مسائل مهم از جمله نظارت استصوابی رفراندوم برگزار کرد و چنین اقدامی در قانون اساسی هم پیش‌بینی شده بود اما تصمیم‌سازان به رجوع به نظر مستقیم مردم تن ندادند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نخست‌وزیر عراق و هیئت همراه، با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صفری با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان جایی است که معلمان و مربیان تحول‌ساز و تمدن‌ساز را تربیت خواهد کرد، افزود: باید دنبال آموزش آرمانی، دانش‌آموز آرمانی و معلم آرمانی باشیم و معلم هم باید توانمند باشد تا آخرین یافته‌ها در حوزه پژوهش، پرورش، آموزش و مهارت را به خدمت بگیرد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان سینمایی گفت: بسیج مرکز تقویت و تحکیم باورهای فرهنگی و اعتقادی و فضائل اخلاقی است و افتخار کسانی است که مکتبشان اسلام و راه میانبری به نام شهادت انها را به عند ربهم یرزقون می‌رساند.

خبرگزاری دانا

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از برگزاری نشست دو روزه رؤسا و دبیران استان‌های این تشکل سیاسی اصولگرا با حضور محمدباقر قالیباف خبر داد.