دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری تسنیم

جام جهانی قطر - فدراسیون فوتبال ایران با ارسال ایمیلی به فیفا، اقدام فدراسیون فوتبال آمریکا در تغییر پرچم کشورمان را محکوم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک سازمان: از هر 10 زن لبنانی که مورد تجاوز قرار می‌گیرند، 6 نفر آن را گزارش نمی‌کنند

خبرگزاری خبرنگاران جوان

میز‌های مشاوره حقوقی توسط معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در ایستگاه‌های مترو اصلی شهر برپا شد.

خبرگزاری دانا

سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی فرارسیدن هفتم آذرماه روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانا

مخلص الائمه گفت: دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی باید تمام تلاش خود را برای محرومیت‌زدایی در استان به کار گرفته و با تمام توان در اختیار بسیج سازندگی باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروز فصل انتخاب است وسط نمی‌شود ایستاد یا باید در جبهه اسلام باشیم یا در جبهه کفر، صحنه‌ای که آمریکا و اسرائیل آن را اداره می‌کنند یک صحنه نجس است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

جمعی از مستندسازان دیداری 3 ساعته با حجت‌الاسلام طائب داشته‌اند که با توجه به سخنان اخیر وی درباره اغتشاشات آمریکایی اسرائیلی، انتظار می‌رود شاهد تولید مستندهای روشنگری در آینده نزدیک باشیم.

خبرگزاری دانا

کارشناسان سیاسی با بیان اینکه تفکر بسیجی باعث رشد انقلاب و پیشرفت در برابر استکبار و تحریم‌ها شد، گفتند: حضور پرشور مردمی در قالب بسیج و استقامت و پایداری و پیروزی ملت ایران در برابر تجاوز دشمن و پیروی از فرهنگ شهادت‌طلبی بود.

خبرگزاری دانا

بسیج کارگری همواره در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمنان و استکبار جهانی بوده و در این جهت به اجرای برنامه‌های مختلفی می‌پردازد که یکی از این طرح‌ها شیفت ایثار است.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی فدراسیون فوتبال به سوالی درباره حضور پرتعداد کارمندان این فدراسیون در قطر پاسخ داد.

خبرگزاری تسنیم

سالانه بین 6 تا 7 تور علمی برای مستعدین برتر و نخبگان در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود که تصاویر مربوط به تعدادی از تورهای علمی برگزار شده در این استان منتشر شده است.