دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: جدیدترین نسخه شیوه نامه اجرایی آیین نامه انضباطی دانشجویان کشور با امضای وزرای علوم و بهداشت برای اجرا به دانشگاه های کشور ابلاغ شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ناصرامانی با 63 تذکر، مهدی عباسی با 39 تذکر، زهرا شمس احسان با 34 تذکر و مهدی اقراریان با 30 تذکر، بیشترین تذکرات را به شهرداری داده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: راستینه گفت: در تمام دنیا مجازات‌ها در مقوله‌هایی که حکمرانان به دنبال آن هستند اگر موضوع یک پدیده اجتماعی باشد مجازات تعیین شده متناسب با آن پدیده در نظر گرفته می‌شود. حجاب یک مسئله اجتماعی است که با بنای دینی و ارزشی ما یک مسئله اعتقادی هم هست. اگر این پدیده اجتماعی باعث شود آسیب‌های اجتماعی را هم به همراه داشته باشد باید مجازات‌ها متناسب با این پدیده اجتماعی باشد.

وب‌گاه فرارو

معاون سازمان پسماند شهرداری تهران ضمن تایید «انتشار گاز متان از مجتمع‌های دفن زباله در همه جای جهان به‌عنوان یک واقعیت مرتبط با این مراکز»، درباره آنچه انتشار ابرگاز از مجتمع دفن زباله در جنوب استان تهران توسط «ناسا» اعلام شد، به «دنیای‌اقتصاد» گفت: مقصر انتشار گاز متان از مجتمع آرادکوه، عاملان تحریم ایران هستند که مانع از «امضای قرارداد ایران با شرکت خارجی برای تولید برق از گاز متان»...

وب‌گاه مشرق نیوز

بنی گانتس وزیر دفاع اسرائیل نوشت: این امنیت ملی است، یا متلاشی کردن امنیت و ایجاد ارتش مخصوص برای بن‌غفیر؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا به مناسب درگذشت امام عبدالعلیم موسی پیام تسلیتی صادر کرد. متن این پیام به شرح ذیل است: سی آذر 1401 مصادف است با درگذشت امام عبدالعلیم موسی، مسلمان مبارز سیاهپوست آمریکایی و از عاشقان و همراهان انقلاب شکوهمند اسلامی ایران. این مرد بزرگ در اوایل عمر پر برکت خود با حضور میدانی در کشور آفریقای جنوبی با جنبش...

وب‌گاه مشرق نیوز

آمریکا باید بداند شادی و نشاط مردم تحریم شدنی نیست. دشمن نمی‌تواند عبوس ماندن را اجباری کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در چنین فضایی از نفرت جهانی نسبت به رژیم صهیونیستی، خوش‌رقصی برخی عناصر برای این رژیم، نمایشی از یک ورشکستگی و انحطاط کامل است.

وب‌گاه مشرق نیوز

در طول 2 ماه اغتشاش و ایجاد ناامنی از سوی جریان تروریستی آشوب، اوباش اغتشاشگر بیش از 100 نفر از نیروهای مدافع امنیت از قبیل نیروهای انتظامی، بسیجی، پاسدار و ماموران امنیتی را به شهادت رساندند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قوه قضاییه از احضار صادق زیباکلام به دادسرا خبر داد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با صدور پیامی از تلاش شبانه روزی بسیجیان در هفته بسیج امسال تقدیر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن رضایی در نشست گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت مازندران که در ساختمان استانداری با حضور نمایندگان شاخه‌های مختلف بخش خصوصی برگزار شد، درباره اقدامات جاری دولت اظهار داشت: از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم دو دسته اقدامات جاری و زیربنایی در حوزه اقتصاد در دستور کار قرار داشته که اقدامات جاری عموما توسط وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اقتصادی پیش می‌رود و...

وب‌گاه عرشه آنلاین

زیباکلام، فعال سیاسی با انتشار توئیتی به حسن روحانی کنایه زد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه کیهان نوشت: یکی از اشتباهاتی که در ابتدای انقلاب مرتکب شدیم این بود که در زمینه جنایت‌هایی که مجاهدین خلق انجام می‌دادند، خود حاکمیت پیگیری قضایی می‌کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

داوری از اقدام استاندار قم تفکیک بانوان بر اساس حجاب برای دریافت خدمت در مجموعه های اقتصادی و بانک ها، انتقاد کرد.