دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وزارت علوم، حسن زمانیان، در مراسم نکوداشت سالروز تاسیس معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم که با حضور وزیر علوم، سورنا ستاری معاون پیشین علمی و فناوری ریاست جمهوری و استانداران فارس، یزد، آذربایجان شرقی و روسای پارک‌های علم و فناوری کشور برگزار شد، با اشاره به تاکیدات وزیر علوم بر توسعه فناوری افزود: توجه به مساله فناوری همواره مورد تاکید وزیر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار حسین سلامی گفت: ما همچنان به آمریکا و انگلیس که می‌خواهند تاریخ ملت ایران را به دوران نکبت بازگردانند می‌گوییم به بایدن، ترامپ و نتانیاهو می‌گوییم شما نمی‌توانید پر پشه‌ای را بگیرید، می‌خواهید ایران را بگیرید؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات و زمان سفر محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق به ایران اعلام شد.

وب‌گاه عصر ایران

تاریخ برای خاک خوردن در قفسه‌های کتابخانه نیست. تاریخ گذشته چراغ راه آینده است. قدم زدن در جاده شعار یعنی نرسیدن به مقصد و این نرسیدن را در سال‌های از کف رفته به خوبی درک کرده‌ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فاطمه محمدبیگی گفت: امروز حیاستیزی، حیا گریزی و عفت گریزی پرونده روی میز دشمنان انقلاب است و می‌طلبد بانوان با تاسی از شجره طیبه بسیج اجازه ندهند دشمن به درون خانواده‌های ما رسوخ کند.

وب‌گاه گسترش

دکتر ابراهیمی مدیر عامل بانک سپه با صدور پیامی 5 آذر روز بسیج مستضعفان را تبریک گفت

وب‌گاه خبر آنلاین

در وضعیت کنونی تن دادن به شیوه های تندروها برای حل منازعه، به ویژه از طریق اطاعت طلبیدن از مردم بدون حل فرآیندهای مشارکت مردم برای دخالت در سرنوشت خود، و همچنین ایجاد بحران در ارتباط با همسایگان مورد توصیه تندروها، می تواند نتیجه عکس به بار بیاورد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از بانوان انقلابی و دانشجویان دختر بسیجی عصر امروز با تحصن در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) خواستار اجرای قانون عفاف و حجاب در کشور شدند. تحصن کنندگان ضمن تجدید بیعت با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب با در دست داشتن دست نوشته‌هایی بر لزوم تحقق دغدغه معظم له در بحث عفاف و حجاب تاکید کردند. تحصن کنندگان همچنین خواستار توسعه پارک‌های...

خبرگزاری مهر

کتاب «امام انقلاب» نوشته اسماعیل فخریان توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار نشر شد.

خبرگزاری مهر

کتاب «مردی که زبان کبوترها را می دانست» نوشته نازنین صابری بهداد توسط انتشارات راه یار برای کودکان منتشر شد.

خبرگزاری دانا

رئیس جمهوری عراق از سوی سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان به حضور در نشست سران کشورهای عربی با چین دعوت شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با روشن شدن تدریجی نتیجه انتخابات میان‌دوره‌ای در ایالات متحده، ترکیب جدید دو مجلس نمایندگان و سنا مشخص گردید. برخلاف برخی از پیش‌بینی‌ها، موج قرمز مطبوع محافظه‌کاران از راه نرسید و تاثیر عدم محبوبیت رئیس‌جمهور دموکرات کاخ سفید بر نتیجه انتخابات، با نامزد‌های بعضا بی‌کیفیت حزب بزرگ قدیمی خنثی شد.

خبرگزاری دانا

کریمی گفت: دفاع مقدس یک دستاورد جمعی و مردمی و نمایشگاهی از توانمندی ها و ظرفیت های عظیم ملت ایران است و اردوهای راهیان نور فناوری بهره برداری از گنجینه دفاع مقدس است

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: فاطمه محمدبیگی با تاکید بر اینکه زنان با تربیت فرزندان و انتقال ارزش‌ها از نسلی به نسلی دیگر به خوبی می‌توانند فرزندان شان را از خطر جنگ ترکیبی نجات دهند، گفت: امروز حیاستیزی، حیا گریزی و عفت گریزی پرونده روی میز دشمنان انقلاب است و می‌طلبد بانوان با تاسی از شجره طیبه بسیج اجازه ندهند دشمن به درون خانواده‌های ما رسوخ کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الفرات نیوز، قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق به موعد سفر محمد شیاع السودانی نخست وزیر این کشور به ایران اشاره کرد. وی در اظهارنظری گفت: السودانی روز سه شنبه به ایران سفر خواهد کرد. الاعرجی افزود: در جریان این سفر پرونده‌های مختلفی مورد رایزنی قرار خواهد گرفت. از سوی دیگر قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق با نیچروان بارزانی رئیس...

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه، اکنون دانشگاه و حوزه بیشتر از هر محلی دیگر، به وحدت و یکپارچگی نیاز دارد، گفت: امروز یکی از ضروری‌ترین تشکلات، بسیج دانشجویی و طلبه است و فرزندان بسیجی هم در این دو مرکز پاسدار اصول تغییرناپذیر نه شرقی نه غربی هستند.