دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

سرهنگ مقدم با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری باید جوانان در عرصه های مختلف برای تحقق جنبه های مردم سالاری دینی نقش آفرینی کنند، گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده بیش از 100 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان خلیل آباد برگزار می شود.

خبرگزاری دانا

صبح امروز همزمان با سراسر کشور رزمایش بزرگ اقتدار بسیجیان به مناسبت 5 آذر روز بسیج مستضعفین با حضور پرشور بسیجیان همراه با پخش زنده سخنرانی مقام معظم رهبری در رشتخوار برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مصدومیت سردار آزمون و علیرضا بیراوند نگرانی‌هایی را برای هواداران تیم ملی فوتبال ایجاد کرده است. یک مقام فدراسیون فوتبال در این خصوص، توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی خواستار حضور وزیر امور خارجه در صحن مجلس جهت توضیح درباره سرنوشت برجام به نمایندگان شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همه آرایش سیاسی قوای کفر و شرک از سراسر جهان با مزدوران و سرشاخه‌های داخلی خود به جنگ انقلاب، امنیت و وحدت ملی آمده است.

خبرگزاری دانا

هیئت ورزشی نابینایان و کم‌بینایان استان یزد از جمله هیئت‌های ورزشی افتخار آفرین استان و کشور است که متاسفانه مورد بی مهری و بی توجهی مسئولان ذیربط قرار دارد.

خبرگزاری دانا

معاون اول رئیس جمهور از پرداخت 6 هزار میلیارد تومان تسهیلات در قالب تبصره 18 به استان ها طی یک هفته آینده، خبرداد و گفتد: وزارت کشور باید استانداران را مکلف کند تا از فرصت ها و ظرفیت های هر منطقه در قالب این تبصره برای اشتغالزایی استفاده کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بابایی کارنامی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: قانون رتبه‌بندی معلمان باید به طور دقیق اجرا شود و نباید این قانون به صورت سلیقه‌ای اجرا شود.

خبرگزاری دانا

حاجیه خانم خیرالنسا نظریان مادر شهیدان گرانقدر مهدی، عسگری و علی رحیمی از شهرستان فریدونکنار به فرزندان شهیدش پیوست.

خبرگزاری مهر

دانشگاه معارف اسلامی، ششمین نشست از سلسله نشست‌های تبیین ابعاد اغتشاشات پاییز 1401 را روز چهارشنبه 8 آذر ماه برگزار می کند.

وب‌گاه منیبان

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: محموله جدید سوسپانسیون‌های آنتی بیوتیک به میزان 65 تن امروز یکشنبه ششم آذر ماه از گمرک فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و از مبدأ هند وارد کشور می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد کرد: با این کار طی یک دوره سه‌ساله کلیه معلمان آموزش های لازم را حداقل در یک درس دریافت خواهند کرد و آماده ارائه طراحی‌های آموزشی خلاقانه خود خواهند بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران گفت: در حال ساخت ماهواره آیات برای پیش بینی زلزله هستیم و جهت تامین اعتبار برای 23 طرح کلان محور نیز تلاش می‌کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح با هدف تکریم شخصیت و مجاهدت سردار سرافراز اسلام مجاهد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت و نیز به منظور حمایت از گروه‌های تئاتر خیابانی سراسر کشور و گسترش اجرای تئاتر در شهرستان‌ها «چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی» را...

خبرگزاری دانا

محسن رضایی گفت: در سال های گذشته اقداماتی برای تبدیل شدن بندر امیرآباد به منطقه آزاد اقتصادی انجام شد اما به دلیل اختلافات مسئولان و نمایندگان وقت مازندران در مجلس شورای اسلامی این طرح به سرانجام نرسید اما دولت آمادگی لازم برای تحقق این مهم را دارد.