دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه منیبان

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: محموله جدید سوسپانسیون‌های آنتی بیوتیک به میزان 65 تن امروز یکشنبه ششم آذر ماه از گمرک فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و از مبدأ هند وارد کشور می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد کرد: با این کار طی یک دوره سه‌ساله کلیه معلمان آموزش های لازم را حداقل در یک درس دریافت خواهند کرد و آماده ارائه طراحی‌های آموزشی خلاقانه خود خواهند بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران گفت: در حال ساخت ماهواره آیات برای پیش بینی زلزله هستیم و جهت تامین اعتبار برای 23 طرح کلان محور نیز تلاش می‌کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح با هدف تکریم شخصیت و مجاهدت سردار سرافراز اسلام مجاهد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت و نیز به منظور حمایت از گروه‌های تئاتر خیابانی سراسر کشور و گسترش اجرای تئاتر در شهرستان‌ها «چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی» را...

خبرگزاری دانا

محسن رضایی گفت: در سال های گذشته اقداماتی برای تبدیل شدن بندر امیرآباد به منطقه آزاد اقتصادی انجام شد اما به دلیل اختلافات مسئولان و نمایندگان وقت مازندران در مجلس شورای اسلامی این طرح به سرانجام نرسید اما دولت آمادگی لازم برای تحقق این مهم را دارد.

وب‌گاه عصر ایران

امروز مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان بیانات مهمی ازجمله در مورد جایگاه بسیج داشتند که من به شما توصیه می‌کنم سخنان امروز ایشان را بشنوید.

خبرگزاری دانا

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر بخواهیم نشانه شرف، کرامت، آزادگی و حریت را در سیمای انسان به‌تصویر بکشیم، یک سیستانی و بلوچستانی دقیقاً نشانه آن است و این مردم تجسم غیرت و دینداری و وفاداری هستند،

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور گفت: 6 هزار میلیارد تومان تسهیلات در قالب تبصره 18 برای اشتغالزایی در استان ها پرداخت می شود.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی خواستار حضور وزیر امور خارجه در صحن مجلس جهت توضیح درباره سرنوشت برجام به نمایندگان شد.

خبرگزاری مهر

معاون دانشجویی و جوانان هلال احمر از آموزش 1600 فرمانده دادرس پیشرفته خبر داد و گفت: جوانان قطب مهم هلال احمر هستند.

خبرگزاری تسنیم

باشگاه النصر عربستان در نظر دارد شانس خود را برای به خدمت گرفتن فوق‌ستاره پیشین تیم‌های رئال مادرید، یوونتوس و منچستریونایتد امتحان کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه گفت: دشمن خواب‌های آشفته زیادی می‌بیند، او در توهم به‌سر می‌برد، دشمن اولین کسی است که از رسانه‌های خود شکست می‌خورد؛ دشمن نمی‌داند این سرزمین و انقلاب مستحکم است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پیامی به امیر دریادار شهرام ایرانی فرا رسیدن روز نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت.

خبرگزاری تسنیم

جعفر علی‌نژادی در یادداشتی «بسیج» را پدیده دانست و ضمن تاکید بر اینکه بسیج امید و روحیه ملی علیه یأس و خمودگی است، نوشت: از زمان شکل‌گیری بسیج تاکنون، وجهه پدیدگی بسیج در مواجهه با حوادث و مخاطرات روزبه‌روز نمایان‌تر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سردار سلامی با بیان اینکه بسیجیان مانند صخره‌های سخت مقاوم و شکست‌ناپذیرند، گفت: هم شیعه و هم سنی و هم سیستانی و هم بلوچ نشانه امت واحده هستند و اینجا روح وحدت جاریست.