دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه گسترش

«محمد شیاع السودانی» نخست‌وزیر عراق روز سه‌شنبه 8 آذرماه به دعوت سید ابراهیم رییسی، رییس‌جمهور ایران برای سفری دو روزه راهی تهران خواهد شد و با مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران دیدار خواهد کرد؛ سفری که به نظر می‌رسد حل پرونده‌های امنیتی دو کشور در راس محورها و رایزنی‌های آن خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیسی با بیشتر از 20 وعده اقتصادی پا به پاستور گذاشت که معروف‌ترین آنها ساخت یک میلیون واحد مسکونی و ایجاد یک میلیون شغل در سال بود. این‌ها بزرگ‌ترین وعده‌های دولت سیزدهم بود که امروز مجریان‌شان را از دست دادند و هر دو مجری مستعفی شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آقایی گفت: بیش از 90 درصد مبادلات کالا توسط ناوگان حمل ونقل دریایی انجام می شود.

خبرگزاری دانا

محمد نوذری گفت: امروز نیروی دریایی ما چه ارتش و سپاه یک نیروی قدرتمند و راهبردی است که لرزه به جان دشمن انداخته است.

خبرگزاری مهر

معاونت آموزشی دانشگاه معارف اسلامی از برگزاری آزمون مجدد جامع دکتری مختص دانشجویان دوره دوازدهم (ورودی بهمن 98) و ما قبل آن، در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 9 و 10 اسفند 1401 خبرداد.

خبرگزاری تسنیم

محمدکاظم کاظمی می‌نویسد: «دوربرگردان» کتاب مهمی است؛ چرا که اولین روایت مکتوب از حضور مهاجران افغانستانی در جنگ سوریه به شمار می‌رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ورزشگاه تختی اهواز - 19 خرداد 1400: «ما در کشور اهل اینکه «نمی‌شود، نمی‌توانیم، مگر می‌شود؟ کو بودجه؟ کو اعتبارات؟» نیستیم. ما اصحاب «ما می‌توانیم» هستیم.» این گفته‌های کسی است که قرار بود رئیس‌جمهور بشود و شد.

خبرگزاری دانا

معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: نقایص قوانین و رفتارهای سلیقه‌ای درباره اجازه تجمعات و راهپیمایی‌ها باید اصلاح شود. همه مقامات جمهوری اسلامی ایران حق تجمعات و اعتراضات را به رسمیت شناخته و همواره بر آن تاکید کرده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان پزشکی قانونی کشور با حضور محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و عباس مسجدی آرانی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور برگزار شد. طهرانچی در ابتدای این مراسم با تبریک 5 آذر روز بسیج، گفت: با توجه به حوادث اخیر و اتفاقات پیش آمده مرجعیت نهاد‌های علمی بسیار مهم...

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی ماده واحده مصوب این شورا درباره «اهم مسائل و راهبردهای فرهنگی جهت تقویت سلامت و آرامش اجتماعی» ابلاغ کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آمریکایی‌ها شهید فخری زاده را صندوقچه اسرار برنامه هسته‌ای ایران می‌دانستند و او نماد عزت و استکبارستیزی کشور بود.

خبرگزاری دانا

رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر گفت: وظیفه اصلی بسیجی اول رعایت تقوا، دوم سعه صدر و سوم ولایی بودن است. بسیجی باید صبر راهبردی از خود نشان دهد و قدمی جلوتر از مقام معظم رهبری برندارد که این خود به جذب حداکثری منجر خواهد شد.

خبرگزاری مهر

معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: کارشناسان معاونت حقوقی ریاست جمهوری با همکاری مجلس «طرح جدید نحوه برگزاری تجمعات» را تهیه کردند و به زودی با همکاری نمایندگان مجلس به تصویب خواهد رسید.