دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

زیباکلام، فعال سیاسی با انتشار توئیتی به حسن روحانی کنایه زد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه کیهان نوشت: یکی از اشتباهاتی که در ابتدای انقلاب مرتکب شدیم این بود که در زمینه جنایت‌هایی که مجاهدین خلق انجام می‌دادند، خود حاکمیت پیگیری قضایی می‌کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

داوری از اقدام استاندار قم تفکیک بانوان بر اساس حجاب برای دریافت خدمت در مجموعه های اقتصادی و بانک ها، انتقاد کرد.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: محموله جدید سوسپانسیون های آنتی بیوتیک به میزان 65 تن فردا یکشنبه ششم آذر از گمرک فرودگاه بین المللی امام خمینی و از مبدأ هند وارد کشور می شود.

خبرگزاری دانا

محسن رضایی گفت: هم اکنون 500 هزار تن برنج اضافه در انبارهای مازندران وجود دارد که اعلام کردیم مسئولان استانی با اتخاذ راهکاری، برنج‌های مازاد کشاورزان را خریداری کنند و بازار کشور را آماده کنند تا این برنج‌ها به فروش برسد.

خبرگزاری تسنیم

محسن ردادی جامعه‌شناس علوم سیاسی معتقد است که رسانه‌های فارسی‌زبان واژه «مردم ایران» را از معنا تهی کرده و خواسته‌ها و نگرش‌های بخش گسترده‌ای از مردم را نادیده می‌گیرند.

خبرگزاری تسنیم

یکی از صاحب نظران اندیشه سیاسی درباره دیدار اخیر رئیس‌جمهور فرانسه با مصی علی‌نژاد و برخی زنان ایرانی ضد انقلاب، پرده از چهره عامل اصلی این دیدار برداشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ذوالقدر گفت: دشمن با بسیج همه ظرفیت‌های رسانه‌ای و بهره‌گیری تمام از فضای مجازی و تلویزیون‌های ماهواره‌ای، اعتقادات، اخلاق و سبک زندگی جوانان ما را هدف قرار داده است.

خبرگزاری دانا

یک گروه هکری به اطلاعات شخصی حدود 5 هزار صهیونیست از جمله وزیر جنگ و رئیس موساد دست یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک رسانه عربی به نقل از مسئولان عراقی با اشاره به سفر قریب‌الوقوع نخست‌وزیر این کشور به تهران اعلام کرد که السودانی بعد از این سفر به ریاض خواهد رفت تا درمورد از سرگیری مذاکرات ایران و عربستان با مقامات این کشور رایزنی کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: سردار سلامی گفت: اینجا حق و باطل از هم قابل تشخیص است، در یک طرف ترامپ، بایدن، بن سلمان، مکرون، نخست وزیر انگلیس و نتانیاهو ایستاده است و یک طرف امام ما و ولی امر مسلمین و جوانان غیور و وطن‌دوست ایستاده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباس مسجدی آرانی روز یکشنبه در جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی با تبریک هفته بسیج و خدمات و برکات آن در طول انقلاب اسلامی به تاریخچه و قدمت پزشکی قانونی اشاره کرد و گفت: قدمت و سابقه پزشکی قانونی در کشور به سابقه علم پزشکی بر می‌گردد و از سال 1301 فعالیت‌های علمی پزشکی قانونی رسما در کشور آغاز شده است. وی افزود: تا پیش از سال...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: ذوالقدر گفت: در حوادث اخیر دشمن خیال می‌کرد، شرایط برای یک انقلاب در ایران فراهم شده و می‌خواست با الگوگیری از تجربه سابقش در انقلاب‌های رنگی در بعضی کشورها، در ایران هم انقلاب رنگی به راه بیاندازند که این بار نیز با نه بزرگ ملت ایران مواجه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با آمادگی نیروهای مسلح و قدرت نظامی بی‌همتای جمهوری اسلامی، هیچ قدرت و ابرقدرتی جرأت تجاوز نظامی و حمله مستقیم و جنگ رو در رو با ایران را ندارد.

وب‌گاه الف

منابع عراقی از ارائه شکایت قضایی علیه قاتلان شهیدان ابومهدی المهندس و حاج قاسم سلیمانی و همرزمان آنها خبر دادند.