یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محسن تنابنده هم از تیم ملی شاکی شد! و از نتیجه بازی تیم ملی ایران مقابل انگلستان انتقاد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهردار کی یف، پایتخت اوکراین امروز چهارشنبه اعلام کرد که به دلیل خاموشی های ادامه دار و گسترده در این کشور که در پی حملات روسیه به اوکراین حادث شده است، احتمال تخلیه بخش هایی از کی یف در دستور کار قرار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

تعدادی از استفتائات آبان‌ماه از رهبر معظم انقلاب در پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر معظم له منتشر شده است.

خبرگزاری دانا

سران کشورهای عضو «سازمان پیمان امنیت جمعی» در نشستی در ایروان پایتخت ارمنستان با تجهیز نیروهای صلحبانی این پیمان به سلاح‌های پیشرفته و تجهیزات ویژه نظامی موافقت کردند.

وب‌گاه منیبان

پایگاه اطلاع رسانی خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی به خبر مجازی دیدار فاطمه هاشمی رفسنجانی با حجت الاسلام و المسلمین مجتبی خامنه ای واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانا

نماینده جمهوری ایرلند در پارلمان اروپا با رسوا کردن سران غربی از جمله نخست‌وزیر کانادا به‌دلیل دروغ‌گویی درباره اغتشاشات در ایران، گفت هیچ کشوری با اینگونه آشوب‌ها مماشات نمی‌کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

شهردار تهران خطاب به دانشجویان بسیجی گفت: کسی به کسی تریبون نمی‌دهد باید بروید تریبون بگیرید، شاید شما راه را اشتباه می‌روید، ما زمانی که دانشجو بودیم تریبون را می‌گرفتیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آزادسازی 7 میلیارد دلار از دارایی‌های مسدود شده ایران در کره جنوبی، یکی از اخباری بود که دولت و بانک مرکزی اخیرا به عنوان یک خبر خوب برای مدیریت بازار ارز خبر دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: در پی انتشار خبری در روزنامه وال استریت ژورنال مبنی بر ملاقات دبیر شورای عالی امنیت ملی با اعضای بیت حضرت امام خمینی (ره)، امین عارف نیا معاون فرهنگی هنری و ارتباطات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی انجام ملاقات علی شمخانی با اعضای بیت حضرت امام را تکذیب کرد.

خبرگزاری دانا

مردم‌داری و مردم‌یاری راهبردهای اصلی بسیج بوده و بسیج این ادعا را در همه عرصه‌ها، بحران‌هایی مانند سیل، زلزله و غیره، مشکلات معیشتی مردم، رفع محرومیت و... به منصه ظهور رسانده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حجت‌الاسلام رستمی گفت: مقام معظم رهبری اجازه نداد که نیروهای مسلح برای حفظ امنیت اسلحه دست بگیرند بلکه این مساله باید با روشنگری حل شود ولو اینکه شاهد شهادت افراد باشیم. در جامعه امروز باید بیداری رخ دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حکایت «موز» و حواشی واردات، توزیع و مصرف آن در کشورمان، ازجمله موضوعاتی است که علی‌رغم حضور پررنگ در رسانه‌ها، کمتر به پشت‌پرده و زوایای تاریک آن پرداخته شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ساخت جاده‌ها و مساجد، خانه‌های بهداشت و سایر نیازمندی‌های مناطق محروم و نیازمند از فعالیت‌های گروه‌های جهادی در حوزه سازندگی است.

خبرگزاری دانا

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با صدور فرمانی تدابیر ویژه اقتصادی برای تضمین ثبات مالی در این کشور را تمدید کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازندگی نوشت: دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران تاکید کرد: امروز ضمن احترام به روح بزرگ درگذشتگان و احترام به همه دوستداران مردم کرد، از روشنفکران وحق‌طلبان کردستان می‌خواهم دست در دست هم نهیم و همه با هم مانع تکرار اتفاقات تلخ و حوادث ناگوار چند روز گذشته شویم.