شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

کتابخانه مدرسه برکت مکتب‌الأمیر (ع) واقع در محله امام زاده یحیی تهران، 28 آبان با حضور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران با تاکید بر اهتمام اساتید دانشگاه‌ها بر ایفای نقش تربیتی خود در دانشگاه‌ها، گفت: برخی اساتید، کمتر به نقش هدایتگری خود توجه می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از بحران، هیچ‌کس مثل قبل نیست. حداقل در ساحت اذهان، این دگرگونی‌ها پدید آمده و شکل گرفته‌اند. چنانچه سیاست‌گذاری و حکمرانی بر همان مناط سابق باشد، این‌بار هم دو ساختار سیاست‌گذار و ذهن جامعه تعارض جدیدی را تجربه خواهند کرد. باید با هوشمندی به سمت تغییراتی آرام‌بخش، ثبات‌ساز و پیش‌رونده حرکت کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه انگلیس مدعی شد که تسلیحاتی را که ایران در اختیار کشورهای دیگر قرار می‌دهد، امنیت غرب آسیا و فراتر از آن را در معرض خطر قرار می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: نوری گفت: اگر دشمن بر همه ارکان آموزش و پرورش، یعنی خانواده، افراد واجب التعلیم، آموزش عالی و نهادهای فرهنگی مستقر شود، اقتصاد ما را تحت کنترل خود گرفته است.

خبرگزاری دانشجو

رمضان صالحی لیبرو تیم ملی والیبال نشسته در گفتگو با خبرگزاری دانشجودر مورد روند مسابقات و عملکرد ملی پوشان و میزبانی کشور بوسنی اظهار داشت: سابقات جهانی از حساسیت بالایی برخوردار بودو در کشور بوسنی برگزار میشد و بوسنی رقیب سنتی و دیرینه ماست و در مقبل این تیم باید با برنامه ظاهر شد و همانطور که پیشبینی میشد مسابقات سطح بالایی داشت ولی برخی از شایعات حکایت از این داشت که به دلیل عدم...

خبرگزاری تسنیم

رهبر انقلاب درباره صحنه‌گردانان حوادث اخیر گفتند: ادعا میکنند طرفدار ملت ایران هستند در حالیکه ملت ایران، ملت مسلمان و ملت قرآن و امام حسین است؛ کسانیکه به امام حسین و به اربعین و راهپیمایی میلیونی آن اهانت و بی‌حیایی می‌کنند، طرفدار ملت ایران هستند؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمان پایداری و مقاومت در برابر تجاوز، کشتار، استعمار و غارت اموال کشور‌های جهان اسلام و مردم دنیا است.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس بنیاد شهید با بیان اینکه مشکلی برای باور ارزش‌های انقلاب اسلامی نداریم بلکه مشکل در تشخیص موضوع و حساسیت نسبت به آن و راه‌حل‌هاست، بیان کرد: امروز همه امور دولتی شده و همه منتظر هستند تا دولت همه اقدامات را انجام داده و مسئول همه امور باشد که نگاه درستی نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ابراز امیدواری کرد شرایطی فراهم شود که آرتین سرایداران به همراه خانواده برای تشویق تیم ملی در دوحه قطر حضور یابند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده سابق سپاه گفت: حاکمیت نباید بیش از این با مماشات با اغتشاشگران برخورد کند و هرچه سریع‌تر باید این بساط با برخورد قاطع جمع شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده سابق کل سپاه گفت: حاکمیت نباید بیش‌از این با مماشات با این افراد برخورد کند و هرچه سریع‌تر باید این بساط با برخورد قاطع جمع شود.