شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از محکومیت بیش از چهار میلیاردی قاچاقچی مصنوعات پلاستیکی در فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه وطن امروز نوشت: مردم به دولت امید بسته بودند و این دولت وعده‌های مهمی به مردم داده بود اما موفق به تحقق بخشی از این وعده‌ها نشد و از طرفی نتوانست با مردم هم گفت‌وگو و آنها را اقناع کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس فراکسیون زنان و خانواده مجلس در همایش زن، زندگی، آگاهی در سالن اجتماعات جهادکشاورزی شهر کرد گفت: در جمهوری اسلامی جریان زن سنتی با ارزش‌های بالا شکل گرفت که امروز این ارزش‌ها به عنوان ارزش‌های متعالی پذیرفته شده است.

خبرگزاری دانا

یک کارشناس سیاسی گفت: ما نباید نسبت به تولید محتوای فرهنگی و انقلابی در عرصه رسانه بی تفاوت باشیم، چراکه غفلت از تولید محتوا، سپردن فضا به دشمنان است.

خبرگزاری دانا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس‌آباد از برگزاری 137 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

آرزو دارند که فقط یک هفته کشور دست داعش باشد، چون تا یک قرن زیرساخت‌های کشور را نابود خواهد کرد و این یک تئوری از سوی افرادی است که چک سفید می‌گیرند که تنها فکر کنند علیه ایران چه می‌توان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: به عنوان یک کارشناس مسائل امنیتی معتقدم که اعتراض بسیاری از مردم به وضعیت موجود از نظر بیکاری، تورم، اشتغال، رفتار مدیران است.

وب‌گاه گسترش

بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران روزهای اول تا ششم آذر در پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: سردار عزیز جعفری با ذکر اینکه در وقایع اخیر جمهوری اسلامی مظلوم واقع شده است، خاطرنشان کرد: این مظلومیت اگرچه دردناک است ولی نشان دهنده برحق بودن نظام جمهوری اسلامی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حاکمیت نباید بیش از این با مماشات با این افراد برخورد کند و هرچه سریع‌تر باید این بساط با برخورد قاطع جمع شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس هیات مدیره انجمن آشوریان تهران با بیان این که چون معتقد است «در هیچ چارچوبی نباید اقدام کرد جز در چارچوب قانون» می‌گوید که «به خاطر این دیدگاهم آمریکا منِ نماینده جامعه آشوریان را تروریست می‌داند و به بنده ویزا نمی‌دهد.» او همچنین بیان می‌کند که «برخی هم‌کیشان مسیحیم هستم که شاید تعداد بیشتری از آنان در خارج از ایران اقدام به تحریک جوانان می‌کنند.»

وب‌گاه مشرق نیوز

شامگاه 25 آبان ماه گروهی ناشناس در حوالی بازار مرکزی شهر ایذه به سمت مأموران نیروی انتظامی، بسیج و مردمی که در حوالی آنها بودند، آتش گشودند. در جریان این اقدام هفت نفر شهید و هشت نفر نیز مجروح شدند.

وب‌گاه عصر ایران

می‌شد جلوی اعتراضات یا بهتر بگویم اغتشاشاتی که در این مدت در شهرهای مختلف افتاد را گرفت مشروط به آن که به درستی تصمیم‌گیری و رفتار می‌شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سفیر اسبق ایران در نروژ درخصوص ضرورت تسریع در توافق احیای برجام، می‌گوید که باید گفت و گوها را شروع کرد. نباید گذاشت به تاخیر بیافتد، همچنان که چند ماه پیش گفتیم که اگر توافق به تاخیر بیافتد به ضرر ماست، الان هم همینطور است. اگر بتوانیم این توافق را هرچه زودتر انجام دهیم روی مسائل داخلی ما هم اثر مثبت می‌گذارد. اگر امریکایی‌ها در گذشته این آمادگی را داشتند که در رابطه با آژانس و بسته...

خبرگزاری مهر

کتابخانه مدرسه برکت مکتب‌الأمیر (ع) واقع در محله امام زاده یحیی تهران، 28 آبان با حضور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور افتتاح شد.