شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه لبنانی الاخبار مقاله‌ای منتشر کرده که حاوی اسنادی است که چگونه عربستان، بحرین، امارات و آمریکا اغتشاشات و شورش‌های ایران را مدیریت می کنند.

خبرگزاری دانا

وزیر آموزش و پرورش گفت: باید بچه‌ها را طوری تربیت کنیم که هر جا یک روحانی می‌بینند سوال بپرسند و مشکلات دینی و مسائل خود را بیان کنند.

وب‌گاه گسترش

رهبر انقلاب اظهار داشتند: اصفهان شهر علم، ایمان، هنر و جهاد است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر خارجه بریتانیا امروز (شنبه)، در جریان سخنرانی در کنفرانس بین‌المللی امنیت در بحرین، جمهوری اسلامی ایران را به «خونریزی و تخریب» در سراسر جهان متهم کرد.

خبرگزاری تسنیم

مقام مسئول سازمان بنادر و دریانوردی از ارسال 9 میلیون تن کالای اساسی به مقاصد مصرف داخلی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: 6.3 میلیون تن موجودی کالای اساسی بندر امام است.

خبرگزاری مهر

عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل بیمه سینا در پیامی، فرا رسیدن نوزدهمین سالروز تاسیس شرکت بیمه سینا را تبریک گفت.

خبرگزاری تسنیم

در حالی طی هفته های اخیر جریان های معاند و ضد انقلاب تلاش کرده اند آرامش عمومی در برخی شهرهای کشور را بر هم بزنند، برخی رسانه ها با خط دادن به بازار شایعات در تلاش برای تهییج کارکنان و کارگران صنعت خودرو هستند.

خبرگزاری دانا

در ایام سالگرد حماسه و ایثار مردم اصفهان و تشییع 370 شهید عملیات محرم در شهر اصفهان، جمعی از مردم این استان، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: مشکل استکبار با جمهوری اسلامی ایران است که اگر پیشرفت بکند و رونق بگیرد و جلوه کند در دنیا منطق لیبرال دموکراسی دنیای غرب باطل خواهد شد.

خبرگزاری مهر

مراسم گرامیداشت مرضیه حدیدچی (دباغ) فردا یکشنبه 29 آبان در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش گفت: باید دانش آموزان را صورتی تربیت کنیم که هر جا یک روحانی می‌بینند سوال بپرسند و مشکلات دینی و مسائل خود را بیان کنند.

خبرگزاری تسنیم

حاصل انتزاع اضافه شدن یک وزیر، 4 معاون وزیر و 31 مدیرکل استانی به تیم اداره وزارت راه است. مسئله‌ای که کاهش هم‌افزایی در منابع و زیرساخت‌های مسکن و شهرسازی و راه و ترابری و اتلاف وقت و تحمیل هزینه های گزاف زمانی و مالی به مردم خروجی آن است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مردم اصفهان فرمودند: اصفهان شهر علم، هنر، جهاد، ایمان و محبت به اهل‌بیت است. بعضی هم اصفهانی نیستند، لکن در اصفهان رشد کردند، در اصفهان بروز کردند، اصفهان اینها را رو آورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جمعی از مردم استان اصفهان صبح امروز (شنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.