شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم جنایات تروریستی و کشتار مردم توسط مزدوران استکبار جهانی را با صدور بیانیه‌ای محکوم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مجمع نمایندگان شمال‌غرب کشور در مجلس گفت: خوشبختانه در طول دو ماه گذشته و در جریان ناآرامی‌ها، هیچ فردی به غیر از بسیجی مدافع امنیت شهید «حسین اجاقی» جان خود را از دست نداده که خوشبختانه امروز خبر دادند که ضارب و قاتل این شهید نیز دستگیر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون وزیر دفاع اوکراین این مسئله را واقع بینانه دانست که نیروهای کشورش تا اواخر دسامبر به شبه جزیره کریمه پیشروی کرده و این جنگ تا اواسط سال آینده میلادی پایان یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شایعه عجیبی درباره رییس فدراسیون بوکس به وجود آمده است که رئیس فدراسیون بوکس ایران به ایران بازنخواهد گشت، اما باید دید این فدراسیون چه واکنشی به این اتفاق نشان خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه آلمان قصد دارد قوانین سختگیرانه ای را در قبال شرکت های طرف تعامل با چین اعمال کند. در نتیجه این شرکت ها مجبور به افشای اطلاعات بیشتر خواهند شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آویگدور لیبرمن، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی و رئیس حزب «اسرائیل خانه ما»، در رشته توئیت خود گفت که اعلام برقراری روابط دیلپماتیک با عربستان سعودی، بخشی از برنامه‌های آینده بنیامین نتانیاهو است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان عفو بین‌الملل تأکید کرد که اعطای مصونیت آمریکا به ولی‌عهد عربستان که در پرونده قتل روزنامه‌نگار منتقد ریاض در استانبول دست داشته، مایه شرم و ننگ است.

وب‌گاه عصر ایران

معاون وزیر دفاع اوکراین: از نقطه نظر نظامی، جنگ ممکن است برای مدتی به طول انجامد. ارتش اوکراین هنوز به زمان نیاز دارد تا به پتانسیل کامل خود دست یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار بزمشاهی اصفهانی دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران با اشاره به حوادث اخیر گفت: این فتنه هم به نفع نظام اسلامی و مردم پایان خواهد یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رحمت الله بیگدلی در واکنش به سخنان اخیر حداد عادل توییتی منتشر کرد که در ادامه می خوانید.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس راه‌کارهای برون رفت از شرایط فعلی کشور را ارائه کرد.

خبرگزاری مهر

تبریز - نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس گفت: کشته سازی در شهرها شگرد اصلی دشمن در جنگ ترکیبی است که باید مردم در این خصوص هوشیار باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان عفو بین‌الملل بعد از ظهر امروز شنبه به شدت از عملکرد دولت آمریکا در عدم تعقیب محمد بن سلمان ولی‌عهد عربستان در پرونده جمال خاشقچی روزنامه‌نگار سعودی انتقاد کرد.