یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عصر ایران

عادل تاکید کرد که دولت اقلیم کردستان اجازه نخواهد داد که خاکش خطری برای امنیت کشورهای همجوار تشکیل دهد.

خبرگزاری دانا

رییس کمیته امداد با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی به سه اصل محوری "حفظ روحیه و کمک به نیازمندان"، "جلب رضایت مخاطبین" و "پیگیری تونمندسازی کمک‌گیرندگان" در کمیته امداد گفت: بدنبال ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان این سه اصل را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده‌ایم و در همین راستا امسال تا پایان مهرماه تسهیلات شغلی بالغ بر 24میلیارد تومان پرداخت شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرور ادبیات رسانه‌ای و ملی نشانگر این است که گفتمان «انقباض جمعیت» به «انبساط جمعیت» مبدل شده و موضوع «چرائی» به «چگونگی اجرا شدن» مصوبات قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تغییر یافته است. در همین خصوص، برای کاراسازی قانون و همچنین هم‌راستا شدن مواد مرتبط برنامه هفتم توسعه با سند جوانی جمعیت، موسسه تحقیقات جمعیت کشور، در نظر دارد سلسله نشست‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشگاه فرهنگیان جزئی از آموزش و پرورش است و بنابر فرمایش مقام معظم رهبری، نقطه ثقل آموزش و پرورش است، بنابراین دانشگاه فرهنگیان را از یک دانشگاه معمولی به دانشگاه آموزش و پرورش تبدیل کردیم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آقای حداد تاکید کردند که عقب‌نشینی نمی‌کنیم، خوب این به معنای آن است که تغییری رخ نخواهد داد. این گزاره خوبی نیست، دولت‌ها در برابر مشکلات مسئول هستند، باید آنها را حل کنند، نه آنکه حل آنها را به عقب‌نشینی تعبیر کنند، این کار یک گام به جلو است نه عقب‌نشینی.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برخورداری از قدرت نظامی و دفاعی برای بازدارندگی لازم است و هر روز نیز باید پیشرفته‌تر شود ولی در کنار آن، دولت باید به نیازهای مردم برای خوب زندگی کردن اعم از اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نیز اهتمام ورزد و کاری کند که عموم مردم از شرایط زندگی مادی و معنوی راضی باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز در گزارش زیر مروری بر مهم ترین خبرهای سیاسی 24 ساعت اخیر کرده است.

وب‌گاه الف

دولت اقلیم کردستان عراق توضیحاتی درخصوص ادعای جان بولتون مبنی بر ارسال سلاح به ایران از طریق خاک این اقلیم ارائه داد.

خبرگزاری تسنیم

جمعه 27 آبان، رئیس مجلس راهی منزل شهید شد، من هم خودم را رساندم، خانه‌ای در شهرکی اطراف کمالشهر، با همان مختصاتی که در تصاویر بود، اما شاید تنگ‌تر، مفروش شده با فرش‌های ماشینی چند سال قبل، باورش شاید برای خیلی از مردم سخت باشد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از فرصتی که تا آغاز دوران جدید الیگارشی سیاسی باقی مانده است، باید برای ایجاد این تغییرات استفاده شود تا زمینه‌های نارضایتی از بین برود و پشتوانه مردمی نظام جمهوری اسلامی حفظ و حتی تقویت شود.

خبرگزاری دانا

محمدامین محمدی گفت: نیاز است تا دستگاه های بزرگ، نظیر منطقه آزاد، اداره بنادر و شهرداری جهت ساخت سینما و توسعه هنری شهرستان چابهار ورود کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیش‌بینی می‌شد از سلبریتی‌ها و بلاگرها که در فضای مجازی زیست می‌کنند، علاوه بر حوزه‌های سبک زندگی، فرهنگی و هویتی به عنوان پیاده نظام و سرباز دشمن استفاده شود و هشدارهایی داده شده بود

وب‌گاه مشرق نیوز

وقایع چند روز گذشته نشان داد ریشه امنیتی مسائل شبیه دهه 60 است رسانه‌های غربی چطور می‌خواهند برند سوخته تروریستی را بازسازی کنند؟

خبرگزاری دانا

سه مصوبه مشارکت بخشداران و دهیاران در تهیه و تنظیم اطلس بی‌سوادان، تامین 50% هزینه ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی توسط شهرداری و تجهیز مراکز دارالقرآن الکریم آموزش و پرورش به تصویب شورای آموزش و پرورش استان رسید.

خبرگزاری دانا

بازماندگان با اشاره به لزوم اتحاد مسلمین در مواجهه با جبهه استکبار وشیطان صفتان گفت: در دنیای امروز دشمن‌شناسی مهمترین راه اصلی رسیدن به وحدت در جهان اسلام است.

خبرگزاری دانا

نگهبان گفت: تعداد هفتاد سری جهیزیه شامل اقلام ضروری و اساسی زندگی برای ترویج سنت حسنه ازدواج آسان تقدیم زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان حاجی‌آباد شد.