شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل گفت: در یک سال ظرفیت تولید 7500 دستگاه ون را خواهیم داشت.

وب‌گاه الف

جمعی از مردم اصفهان صبح امروز در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

وب‌گاه الف

کسانی که چهل سال است برای آرزوهای ناکامشان؛ روزشماری می‌کنند و نظام، تا به حال، بارها و بارها در دهه شصت، هفتاد، هشتاد سقوط کرده است، چطور می‌توانندبه به ما تصویر درستی بدهند؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیر پوردستان گفت: یکی دیگر از مولفه های قدرت نظام، وجود ملتی بصیر، ولایت‌مدار و در عین حال صبور است، ملتی که با مطالعه عرض می کنم تاریخ بشریت مثل آن را به خود ندیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پایگاه خبری روسیا الیوم در یادداشتی با عنوان «پروژه پل ملک سلمان که مصر و عربستان را به هم متصل می‌کند کجا غیبش زد»، نوشت: پروژه ساخت پل ملک سلمان که توسط مقامات سعودی در سال 2016 اعلام شد و قرار بود مصر و عربستان سعودی را از طریق دریای سرخ به هم متصل کند، در هاله بزرگ از ابهام قرار دارد. طرح ساخت این پل در سال 2016 ارائه شد و قرار بود منطقه النبق...

وب‌گاه گسترش

جوان 18 ساله به نام حمیدرضا روحی در شهرزیبا کشته شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مؤسسه فرهنگی قرآنی روشندلان ازجمله مراکزی است که در سطح کشور در زمینه چاپ و نشر کتاب به‌خط بریل به ویژه در حوزه دین و نشر قرآن منحصربه‌فرد است.

خبرگزاری دانا

جمعی از مردم اصفهان صبح امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز در گزارش زیر مروری بر مهم ترین خبرهای سیاسی 24 ساعت اخیر کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمعی از مردم استان اصفهان، صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، 39 سال از شهادت شهید عباس محمد ورامینی مسؤول ستاد 11 قدر سپاه می‌گذرد، فرمانده‌ای تهرانی که به دلیل درخشش در میدان جهاد و رزم از او به عنوان رئیس ستاد حاج همت یاد می‌شود. شهید عباس ورامینی، اولین نفر از سمت راست شهید عباس ورامینی اولین نفری بود که وارد لانه جاسوسی شد او در 13 آبان ماه سال 1358 که دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، سفارت آمریکا را تسخیر...

وب‌گاه عصر ایران

فارغ از اینکه چه شخصی این روزها به عنوان جایگزین رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در رسانه ها مطرح می شود این سوال مطرح می شود که چرا باید وزیری که از سال 90 تا 92 وزیر نفت بوده به عنوان وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم انتخاب شود؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمعی از مردم اصفهان، صبح امروز (شنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

خبرگزاری مهر

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: مشکل استکبار با جمهوری اسلامی ایران است که اگر پیشرفت بکند و رونق بگیرد و جلوه کند در دنیا منطق لیبرال دموکراسی دنیای غرب باطل خواهد شد.