یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده سابق مجلس گفت: حمایت مادر کیان پیرفلک از تروریست ها مشکوک است، باید مشخص شود او چه نسبتی با تروریست‌ها دارد!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سلبریتی‌ها دلسوز هویت، کشور، وطن و سرزمین مادری‌شان نیستند و حاضرند به خاطر پول به هر جنایتی دست بزنند. مخصوصاً اینکه در نقش خودشان به عنوان یک بازیگر به شدت فرو رفتند و از ارزش‌های انسانی و هویت ارزشی ایرانی - اسلامی کاملاً دور شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو نشست تخصصی "شورای عالی انجمن ملی فیلم دانشجویی ققنوس" سازمان بسیج دانشجویی با حضور مسئولان و سینماگران کشور، در محل سازمان برگزار شد. مهدی پور معاون فرهنگ سازی سازمان بسیج دانشجویی کشور در ابتدای این نشست، گفت: پیشتر جنس فتنه‌ها در کشور اقتصادی و سیاسی بوده؛ اما جنس فتنه اخیر رسانه ای، اجتماعی و در حوزه زنان بوده است؛ لذا کنشگری در این حوزه...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کمیته سیاست خارجی مجلس گفت: ادعای رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر حمایت از مردم ایران دروغ است، چرا که حمایت از مردم ایران باید عملاً و در عرصه رفع تحریم‌ها نشان داده شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از قتل پسر ماساژور پوتین تا قتل مولتی میلیاردر اوکراینی‌تبار و خانواده‌اش

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گروه B جام جهانی 2022 قطر با حضور ایران، انگلیس، آمریکا و ولز تبدیل به آوردگاهی سیاسی شده است.

خبرگزاری مهر

رئیس کمیته سیاست خارجی مجلس گفت: ادعای رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر حمایت از مردم ایران دروغ است، چرا که حمایت از مردم ایران باید عملاً و در عرصه رفع تحریم‌ها نشان داده شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه جوان روزنامه اصولگرای نزدیک به ابراهیم رئیسی در یادداشتی، علیه مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی از چهره‌های شاخص اهل سنت ایران، ادعاهایی مطرح کرد.

خبرگزاری مهر

سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به برگزاری بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست گفت: اقتصادی‌ترین راهبردها برای مهار چالش‌های محیط زیستی استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جوان به نقل از یک کارشناس فضای مجازی نوشت: به دلیل وجود فضای مجازی رهاشده که بستر جنگ شناختی دشمن است و فقدان سند راهبرد سایبری و نفوذ در این عرصه، تأثیرات مخرب جنگ شناختی - ترکیبی قابل‌مشاهده است و دشمنان با اخبار جعلی و پیام‌های مهندسی‌شده به سمت فرسایش شناخت ملت، آرمان‌ها، ارزش‌ها، هویت و ایدئولوژی آنان حرکت و آرمان‌ها و ارزش‌های خود را جایگزین کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دیوان امیری قطر از ورود محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی به قطر در ساعات اولیه روز یکشنبه برای شرکت در مراسم افتتاحیه جام جهانی فوتبال خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادنیوز در گزارشی به طرح های جدید برای محدودیت بیشتر اینترنت از سوی تندروهای مجلس پرداخته است.