شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز جمعه گفت که آمریکا و روسیه قبول دارند که جنگ هسته‌ای پیروز ندارد و چنین جنگی نیز نباید شروع شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: آیت‌الله موسوی‌اصفهانی با بیان اینکه بیان عقیده آزاد بوده اما برهم زدن امنیت عمومی آزاد نیست، گفت: از قوه قضائیه خواهش می کنیم افرادی که استحقاق اعدام را دارند هر چه زودتر اعدام شوند چراکه مردم منتظر انجام این کار هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از ساعاتی قبل شایعه فوت پدر کیان پیر فلک، جانباخته خردسال حادثه تیراندازی ایذه را که در این حادثه مجروح شده است منتشر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پارلمان اروپا در راستای اقدامات خود علیه دولت روسیه، تلاش می‌کند این کشور را به عنوان حامی تروریسم معرفی کند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه گفت: فتنه پیش بینی شده بود ولی هر پیش بینی معلوم نیست منجر به پیشگیری شود چرا که تهاجم دشمن سنگین است. آمریکا و اسرائیل مرگ و حیات خود را در سرانجام این ناآرامی ها می بینند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حجت الاسلام و المسلمین کریمی‌تبار گفت: من از بزرگان، مصلحان، اساتید و فرهنگیان و کسانی که می‌توانند تاثیرگدار باشند برای آگاه کردن جوانان فریب خورده ورود کنند شعار «زن، زندگی آزادی برای تغییر نظام است.

وب‌گاه 55 آنلاین

آتش زدن خانه امام راحل در خمین صحت دارد؟

خبرگزاری دانا

دادستان کل کشور با اشاره به شهادت دو نفر از مدافعان امنیت در مشهد تاکید کرد که چنین اقدام های ضد انسانی طبق فرمایش مقام معظم رهبری بی پاسخ نمی ماند و دستگاه قضا در راستای مجازات عوامل این جنایت‌ها به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آمریکا و سه کشور اروپایی طرف برجام با صدور بیانیه مشترکی از تصویب قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی استقبال کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، آمریکا و سه کشور اروپایی طرف برجام با صدور بیانیه مشترکی از تصویب قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی استقبال کردند. ترجمه متن کامل بیانیه مشترک آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان به شرح زیر است: «ما دولت‌های فرانسه، پادشاهی متحده و ایالات متحده از تصویب قطعنامه شورای حکام در خصوص ایران استقبال می‌کنیم. این قطعنامه در واکنش...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پارلمان اروپا با متن قطعنامه ادعایی به رسمیت شناختن روسیه به عنوان کشور حامی تروریسم موافقت کرده است. این قطعنامه پیش از این از سوی «آندریوس کوبیلیوس» نخست وزیر سابق لیتوانی ارائه شده بود.

وب‌گاه عصر ایران

دو نعمت سلامتی و امنیت از نعمات مجهولی بوده که بسیاری قدردان آن‌ها نیستند، در حقیقت امنیت به معنای آسایش، پیشرفت و رشد مردم است و غیر قابل قیمت‌گذاری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی دستگاه های دولتی در حالی همچنان بر روی قیمتگذاری دستوری برخی از کالاها اصرار دارد که تجربه چند ماه گذشته مبنی بر حذف ارز 4200 تومانی که منجر به خروج اجباری دولت از نرخگذاری این کالاها شد نشان داده که بازار در حال بازگشت به رقابت سابق است و تولیدکنندگان حتی حاضر شده اند بر روی قیمت محصولاتشان تخفیف های جدی برای مصرف کنندگان در نظر بگیرند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - دادستان کل کشور با اشاره به شهادت دو نفر از مدافعان امنیت در مشهد تاکید کرد که چنین اقدام های ضد انسانی طبق فرمایش مقام معظم رهبری بی پاسخ نمی ماند و دستگاه قضا در راستای مجازات عوامل این جنایت‌ها به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حمید ابوطالبی مشاور سیاسی رییس جمهور سابق در تازه‌ترین رشته توئیت خود درباره تنش در روابط ایران و غرب نسبت به قرار گرفتن ایران ذیل فصل هفتم منشور سازمان ملل، بازگشت تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران و قرار گرفتن کشور زیر سایه جنگ هشدار داد.