شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: مشکل استکبار با جمهوری اسلامی ایران است که اگر پیشرفت بکند و رونق بگیرد و جلوه کند در دنیا منطق لیبرال دموکراسی دنیای غرب باطل خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جمعی از مردم استان اصفهان، صبح امروز (شنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از مردم اصفهان صبح امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

خبرگزاری مهر

رئیس کمیته امداد گفت: بیان خاطرات مرحوم شمقدری که در کتاب «متولد چهل و دو» به چاپ رسیده در واقع ادای دین به انقلاب و شخصیت‌های انقلابی است.

وب‌گاه گسترش

در سال 1394 با گذشت چهار سال از ادغام دو وزارتخانه صنایع و معادن و بازرگانی، احیای مجدد وزارت بازرگانی بر سر زبان‌ها افتاد و این موضوع در دولت قبلی و فعلی پیگیری شد، اما در نهایت به نتیجه نرسید و طبق اعلام وزیر صمت، طرح تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت منتفی شد. هرچند با تجربیات این سال‌ها مشخص نیست که اینجا نقطه پایان تفکیک وزارت صمت است یا در آینده باز هم این موضوع محل بحث خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: آینده‌پژوهی در حوزه تهدیدات نوین یکی از مسائل مهم در برنامه‌ریزی راهبردی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بازار نوشت: مردی که وزیر نفت دولت دهم بود و در دولت سیزدهم سکاندار وزارت راه و شهرسازی شد این روزها زمزمه هایی مبنی بر کنار رفتن او از این وزارتخانه مطرح است اما سوال این است که چه عواملی در این تغییر نقش دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با اشاره به مداخله عربستان سعودی در حوادث اخیر کشورمان گفت: سعودی بداند ایران خویشتنداری می‌کند اما این خویشتنداری حدی دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در خراسان رضوی، نشست نقد و بررسی کتاب «فراری‌ها» با حضور محمد‌مهدی احمدیان، نویسنده کتاب، محمد خسروی راد، منتقد و کارشناس و جلیل سروری، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی جمعه (27 آبان‌ماه) در کتاب‌فروشی به‌نشر شعبه خیابان امام خمینی (ره) برگزار شد. سعید زمانی، دبیر نشست در ابتدا با اشاره به اینکه «فراری‌ها» فراز‌هایی...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بسیج دانشجویی در پی شهادت دانشجویان بسیجی در مشهد پیامی صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پیامی ضمن تسلیت شهادت دو دانشجوی عضو بسیج دانشجویی در مشهد مقدس نوشت: بار دیگر دانشگاه خون داد تا درخت تناور انقلاب اسلامی تنومندتر شود.