شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

قائم مقام رئیس هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره از اختصاص امتیاز به اعضای هیأت علمی برای برگزاری کرسی ترویجی و علمی در آئین نامه ارتقا اساتید خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص حملات تروریستی در ایذه، اصفهان و مشهد بیانیه داد و این حوادث را قویا محکوم کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ابوطالبی در توئیتی نوشت: تصویب قطعنامه آژانس، مبنی بر ابراز نگرانی عمیق از عدم همکاری و نقض تعهدات و عدم پاسخ‌گویی ایران به ابهامات و درخواست‌های آژانس، درخواست گزارش و زمینه‌سازی برای ارجاع پرونده به UN، هم شرایط را برای تنشِ بیشتر آماده می‌کند، آنچه آمریکا آن را اقدامات بیشتر برعلیه ایران خوانده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه گفت: فتنه پیش بینی شده بود، ولی هر پیش بینی معلوم نیست منجر به پیشگیری شود چرا که تهاجم دشمن سنگین است. آمریکا و اسرائیل مرگ و حیات خود را درسرانجام این ناآرامی‌ها می‌بینند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سیدمحمد خاتمی همواره در بسیاری از اتفاقات در دهه اخیر به جای اینکه کنار ملت ایران بایستد، کنار دشمنان ملت ایران ایستاد. او بیش از امثال ریچارد نفیو در تحریم ملت ایران نقش‌آفرینی کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

در شرایط موجود که آتش این اغتشاشات در حال افتادن به دامان مردم کوچه و بازار است تساهل در مقابله جدی و تسریع در مجازات عوامل اصلی بازداشت‌شده توجیه قابل قبولی ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پرسش افکار عمومی مردم از مسئولان آن است که چرا و براساس چه تحلیل‌، الگو و مدل رایج در جهان و یا حتی کدام باور دینی به مشتی اراذل اجاره‌ای اجازه آشوب و تعرض به جان و مال و ناموس مردم را می‌دهند؟!

وب‌گاه مشرق نیوز

کاری که انقلاب اسلامی با ایران کرد درواقع تکرار همان کاری بود که اسلام با ایران کرد. باید باور کنیم که ایران عزیز ظرفیت‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، علمی و اجتماعی ایجاد تمدنی نوین و قدرتی جهانی دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برای سال 2022 میلادی، مجله تایم در بین گزینه‌های خود برای شخص سال در نظرسنجی، «زنان معترض ایران» را آورده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه مشهد گفت: این‌هایی هم که روسری از سر برمی‌دارند و برای رضایت آمریکا کشف حجاب می‌کنند، بدانند که آمریکا به آنان به چشم همان روسپی‌های کودتای 28 مرداد نگاه می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کیهان نوشت: واقعیت صحنه در روزهای اخیر آن است که دشمن با وجود شبکه‌سازی سنگین از طیف وسیعی از معارضان، همچنان تلاش و ترجیحش اقدامات مسلحانه و ایذایی است، به‌دلیل همسو نبودن طیف وسیعی از جمعیت‌هایی از مردم با اقدامات ایذایی (خرابکاری، آتش‌افروزی، انفجار، اعتصابات مصنوعی و ترور) سرویس‌های اطلاعاتی غربی مجبور شدند گزینه اقدام مسلحانه را روی میز بگذارند!