شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - دادستان کل کشور با اشاره به شهادت دو نفر از مدافعان امنیت در مشهد تاکید کرد که چنین اقدام های ضد انسانی طبق فرمایش مقام معظم رهبری بی پاسخ نمی ماند و دستگاه قضا در راستای مجازات عوامل این جنایت‌ها به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حمید ابوطالبی مشاور سیاسی رییس جمهور سابق در تازه‌ترین رشته توئیت خود درباره تنش در روابط ایران و غرب نسبت به قرار گرفتن ایران ذیل فصل هفتم منشور سازمان ملل، بازگشت تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران و قرار گرفتن کشور زیر سایه جنگ هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت‌الله حسین نوری همدانی ضمن محکومیت حوادث تروریستی اخیر در ایذه و اصفهان، شهادت جمعی از هموطنان در این حوادث را تسلیت گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر امروز (جمعه) در جلسه هم اندیشی اعضای شورای عالی استان‌ها با اشاره به اتفاقات رخ داده در کشور گفت: متأسفانه شاهد جنگ شدید ترکیبی در فقدان شهدای عزیزمان در جغرافیای جهان اسلام و ام القرای جهان اسلام هستیم. یاد شهدای شاهچراغ، یاد شهدای ایذه و اصفهان، بسیجیان عزیزمان در مشهد گرامی می‌داریم. وی افزود:...

وب‌گاه عصر ایران

مقوله تاسیس دفتر نمایندگی جمهوری آذربایجان در رام الله فلسطین نیز در دستور جلسه پارلمان این کشور گنجانده شده است.

خبرگزاری مهر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در 8 ماهه اول سال 750 هزار فرصت شغلی ایجاد شده است.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه عرشه آنلاین

تسنیم نوشت: فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: آمریکایی‌ها از سال گذشته دنبال به آشوب کشاندن خیابان‌های ایران بودند اما نتوانستند انجام دهند و به همین خاطر امسال به دنبال اجرا کردن دسیسه‌هایشان هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین به خبرنگاران گفت، پوتین با رئیس جمهوری ترکیه تماس تلفنی داشت و بدون ذکر جزئیات گفت، به زودی اخبار آن منتشر می‌شود.

خبرگزاری دانا

حجت پور با بیان اینکه عرصه فضای مجازی در مسیر رشد روز افزون خود قرار گرفته است، گفت: امیدواریم بتوانیم ظرفیت و استعدادهای استان را در حوزه فضای مجازی شناسایی و در حوزه توانمندسازی بیشتر اقدام کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی موافقت پارلمان جمهوری آذربایجان با افتتاح سفارتخانه در تل‌آویو، وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای گشایش این سفارت در اسرائیل را تصمیمی تاریخی خواند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر حوزه های علمیه کشور در خطبه نماز جمعه این هفته قم گفت: همه ما باید بدانیم که در میان یک کارزار و میدان حساس و پیچیده قرار گرفتیم. امروز موقعیت ما کاملا ویژه است و اگر هوشمندی لازم نباشد مشروطه و نهضت نفت تکرار می شود و دشمنان ما نیز تمام عظمت این ملت را تاراج می کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون پارلمانی رییسی گفت: ما همانی هستیم که داعش را سرجای خود نشاندیم و قطعاً در کشور خود هم می‌توانیم هر زمان که مسئولان اراده کنند، این غائله را ختم و به سرعت اقدام نماییم.

خبرگزاری دانا

آیین اختتامیه مرحله استانی چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان هرمزگان در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس برگزار و از تیم‌های برتر تجلیل شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نایب رئیس کمیسیون اروپا وارد کی یف، وارد پایتخت این کشور شد. هدف از این سفر، حمایت مالی از اوکراین برای سال آینده میلادی و همچنین دیدار با رئیس جمهور و نخست وزیر اوکراین است.

وب‌گاه 55 آنلاین

معاون اقتصادی رئیس جمهور از دستگیری تعدادی از مسیبان حادثه ایذه خبر دادند و اعلام کردند که تعدادی از مسیبان حادثه ایذه هنگام فرار از مرز باکو دستگیر شده‌اند.