شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام شاهرخی گفت: امروز رویدادهای فضای مجازی بسیج یک جنگ جهانی مجازی به شمار می‌رود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به شهدای وقایع اخیر در سنندج، مشهد، اصفهان و هفت شهید در ایذه افزود: رفتن این عزیزان دلها را به درد می‌آورد ولی آگاه باشید که آن سال‌هایی که فضای مجازی وجود نداشت ایران ما 17هزار نفر شهید وقایع تروریستی را تقدیم انقلاب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو هیات عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی آخرین اقدامات صورت گرفته در راستای ایجاد یک بندر بزرگ تجاری در استان خوزستان و نیز بزرگترین بندر تجاری کشور در سواحل مکران را تشریح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد که محمد بن سلمان و امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه در بانکوک با یکدیگر دیدار کردند.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیر حوزه های علمیه کشور در خطبه این هفته قم شهدای امنیت را یکی از مظلوم ترین شهدای انقلاب و اسلام عنوان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه موقت اهواز با اشاره به شهدای وقایع اخیر در سنندج، مشهد، اصفهان و هفت شهید در ایذه افزود: رفتن این عزیزان دلها را به درد می‌آورد ولی آگاه باشید که آن سال‌هایی که فضای مجازی وجود نداشت ایران ما 17هزار نفر شهید وقایع تروریستی را تقدیم انقلاب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: خطیب جمعه مشهد گفت: دیگر نقشه کودتای 28 مرداد دوباره جواب نخواهد داد. در مقابل، این‌هایی هم که روسری از سر برمی‌دارند و برای رضایت آمریکا کشف حجاب می‌کنند، بدانند که آمریکا به آنان به چشم همان روسپی‌های کودتای 28 مرداد نگاه می‌کند. آیا راضی هستید که عفت خود را رها کنید تا آمریکا خوشش بیاید؟

خبرگزاری ایرنا

چابهار - ایرنا - نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: سیستان و بلوچستان الگوی غیرت، وحدت و مهرورزی است و انگ تجزیه طلبی به مردم این استان نمی‌چسبد چون این منطقه نماد همه ارزش‌های ایرانی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس اقتصادی می‌گوید: با توجه به ساختارهای ناکارآمد موجود اجرایی، بعید است که برخلاف ادعایشان، ابرثروتمندان بار این مالیات اضافی یا جدید را پرداخت کنند و دوباره مالیات‌ها به سمت طبقات متوسط و کم‌درآمد کمانه می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

حوادث شب گذشته در شهر ایذه هم‌راستا با حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ نشان داد که جهت اغتشاش تغییر کرده است.

خبرگزاری تسنیم

مستند "غیر رسمی 5" با نمایش تصاویری دیده نشده از روحیه جهادی آیت الله خامنه‌ای - مقام معظم رهبری - قبل و بعد از انقلاب می‌گوید.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس‌جمهور در جریان سفر به خوزستان بر شناسایی و مجازات سریع و قاطع عوامل حادثه تلخ تروریستی در ایذه تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس در این هفته در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه جلسه داشتند که با حضور مسئولان دولتی موضوعات مختلفی را بررسی کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

با وجود توصیه رهبرانقلاب به دولت سیزدهم، تاکنون برای بیش از 900 مصوبه و 5 هزار طرح عمرانی سفرهای استانی که اکنون متوقف شده، روزشمار و تقویم اجرایی مشخص نشده است. خبرآنلاین در گزارشی دلایل این موضوع را بررسی کرده است.