شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه فرارو

کیان پیرفلک بدون شک خبرسازترین فرد هفته بود. به نام خدای رنگین کمانش دل خیلی از ایرانی ها را فرو ریخت. جان باختن جگرسوز او در جریان اعتراضات در ایذه در روز 25 آبان موجی از واکنش ها را در شبکه های اجتماعی در پی داشت. علیرضا عصار قطعه ای به نام خدای رنگین کمان برای او خواند. بسیاری استوری های شبکه های اجتماعی شان را به عکس این کودک 10 ساله مزین کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی که رسانه‌های معاند فارسی‌زبان با انتشار شایعه‌ای از آتش زدن بیت تاریخی امام خمینی (ره) در خمین توسط آشوب‌گران خبر داده بودند، گزارشات میدانی نشان می‌دهد این شایعه صحت نداشته و این مکان تاریخی وضعیتی عادی دارد و میزبان حضور بازدیدکنندگان است. منبع: ایسنا

وب‌گاه عصر ایران

این‌هایی هم که روسری از سر برمی‌دارند و برای رضایت آمریکا کشف حجاب می‌کنند، بدانند که آمریکا به آنان به چشم همان روسپی‌های کودتای 28 مرداد نگاه می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علم‌الهدی با بیان اینکه آمریکا می‌خواهد با همان ابزار 70 سال پیش، توطئه خود را جلو ببرد، اظهار کرد: دشمن نمی‌داند که این مردم دیگر ملت 70 سال قبل نیستند. دیگر نقشه کودتای 28 مرداد دوباره جواب نخواهد داد.

خبرگزاری دانا

علی نجفی گفت: یکی از ثمره‌های بسیج، امنیت است، امروز در کنار بخشی کوچکی از اقدامات ضد انقلاب، آرامش در جامعه حاکم است که از برکات وجود بسیج در جامعه می‌باشد، یکی دیگر از ثمره‌های بسیج را حضور جهادگران در بلابای طبیعی می‌توان اشاره کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امام جمعه مشهد گفت: همه آن‌هایی که مسئول فضای مجازی بودند و شبکه‌های اجتماعی دشمن را بی‌در و دروازه و ولنگار در این کشور رها کردند، باید پاسخگوی همه خون‌های پاک شهدایی باشند که در این روز‌ها بر زمین ریخته می‌شود.

خبرگزاری دانا

محمدباقر محمدی لائینی به اغتشاشات اخیر کشور و بازی عوامل فریب خورده استکبار در زمین دشمن اشاره کرد و خطاب به آشوبگران گفت: چند روز دیگر آمریکا از اریکه قدرت کنار می‌رود و مجبور است با قدرت نرم ایران اسلامی بسازد و با آن مذاکره کند.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام حجازی گفت: دشمن می‌خواهد سرعت رشد، توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی را بگیرد اما نمی‌تواند و دشمن بداند اینجا همان ایرانی است که سوریه، عراق، یمن و لبنان را نجات داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ریاست جمهوری ترکیه در بیانیه‌ای به جزئیات گفتگوی رئیس جمهور این کشور و همتای روس وی اشاره کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: آمریکایی‌ها از سال گذشته دنبال به آشوب کشاندن خیابان‌های ایران بودند اما نتوانستند انجام دهند و به همین خاطر امسال به دنبال اجرا کردن دسیسه‌هایشان هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

محسن رضایی گفت: دو، سه نفر از مسببان حادثه تروریستی ایذه در حالی که می خواستند از مرز باکو خارج شوند، دستگیر شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند «از تیرانا تا تهران» محصول شبکه پرس تی وی است که در راستای روشنگری سیاست‌های دوگانه غرب در قبال مسائل حقوق بشری و رساندن صدای بی صدایان به گوش افکار عمومی دنیا تولید شده است. امنیت روانی ایرانیان، هدف اکانت‌های فیک سازمان مجاهدین خلق در ابتدای مراسم رونمایی، ابراهیم خدابنده مدیرعامل انجمن نجات گفت: مستند «از تیرانا تا تهران» اثری است که صحبت‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

به دنبال فراخوان ها شامگاه پنجشنبه تجمعی هرچند محدود در شهر خمین برگزار شد، از صبح امروز اما رسانه‌ها خبری منتشر کرده و مدعی شدند که بیت تاریخی امام راحل در خمین به آتش کشیده شده است که البته این خبر از اساس کذب و دروغ است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: از مسئولان قضایی می خواهم که افراد جنایتکار را به ایذه بیاورند و در مقابل چشم مردم مجازات کنند

وب‌گاه الف

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: دشمنان می‌خواهند به هر نحوی که شده آتشی را که برافروخته‌اند، شعله‌ور نگه دارند و در این راه حتی دست به اسلحه می‌برند و جان بولتون به صراحت از اینکه برخی افراد اسلحه به دست گرفته‌اند ابراز خوشحالی می‌کند و از آموزش جنگ مسلحانه و جنگ شهری به اغتشاشگران سخن می گوید.