شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه الف

سخنگوی قوه قضاییه در پی حوادث استان های خوزستان و اصفهان که منجر به شهادت تعدادی از هموطنان شد، پیامی صادر کرد.

خبرگزاری دانا

کمالی گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج یک اتفاق مبارک و مورد نیاز انقلاب اسلامی است.

خبرگزاری دانا

کرمی‌نژاد گفت: نسل‌هایی با انقلاب هستند که بسیاری از مسائل را نمی‌دانند و با توجه به اینکه در زمان فعلی که دنیا رسانه دیجیتال و فضای مجازی است، یکی از ابزار در زمینه جهاد تبیین استفاده از ظرفیت رسانه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با تاکید بر اینکه رشادت‌های امروز بسیجیان زمینه‌ساز یک پیروزی بزرگ است، گفت: دنیا از ملت ایران بصیرت و ایستادگی را خواهد آموخت و مردم به همگان ثابت می‌کنند که اسلام ماندنی است و هر کسی مقابل شجره انقلاب بلند شود، شکست خواهد خورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت دفاع آمریکا به گزارش‌ها درباره ساخت موشک بالستیک هایپرسونیک توسط ایران واکنش نشان داد.

وب‌گاه الف

یک استاد ژئوپلیتیک دانشگاه با تشریح سیاست خارجی بایدن در قبال ایران بعد از مشخص شدن نتایج انتخابات میان دوره‌ای آمریکا گفت: مسائل داخلی ایران و اوکراین غرب را حساس کرده لذا ایران باید وارد گفت‌وگو شود زیرا غرب هنوز تمایل دارد تا کار با ایران به توافق برسد.

خبرگزاری دانا

مقام‌های وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و آمریکا در روزهای گذشته در بیت‌المقدس دیدار کرده و درباره ایران به بحث و تبادل نظر پرداختند.

خبرگزاری تسنیم

تعدادی از مراجع تقلید استفاده از گردن‌بند منقش به نام خداوند را بدون مانع می‌دانند، ولی تأکید دارند که نباید آن را بدون طهارت مس کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: سردار نقدی گفت: دهه هشتادی و نودی ها آزادی قدس شریف را دنبال می‌کنند و امید داریم این نسل در بیت المقدس نماز بگذارند و این رویدادهای اخیر زمینه پیروزی بزرگ است.

خبرگزاری مهر

قم - معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت پیشکسوتان و خانواده های شهدا در تولید کتاب های دفاع مقدس ظرفیت خوبی دارند و در راستای افزایش تولیدات این عرصه نیازمند یک نهضت عمومی هستیم.

خبرگزاری مهر

قم - رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه گفت: عرصه کتاب یکی از ابزارهای موثر در راستای انتقال پیام شهدا است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند.

خبرگزاری دانا

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: دهه هشتادی و نودی ها آزادی قدس شریف را دنبال می کنند و امید داریم این نسل در بیت المقدس نماز بگذارند و و این رویدادهای اخیر زمینه پیروزی بزرگ است.

خبرگزاری مهر

قم - معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: دهه هشتادی و نودی ها آزادی قدس شریف را دنبال می کنند و امید داریم این نسل در بیت المقدس نماز بگذارند و و این رویدادهای اخیر زمینه پیروزی بزرگ است.