شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: از مسئولان قضایی می خواهم که افراد جنایتکار را به ایذه بیاورند و در مقابل چشم مردم مجازات کنند

وب‌گاه عصر ایران

اعدام نشد و در سال 64 آزاد شد اما حالا یک استاد دانشگاه و نویسنده و پژوهش‌گر با سال‌ها مبارزه با رژیم گذشته و دو دکتری تاریخ و جامعه‌شناسی از فرانسه و سابقه معاونت وزارت در دولت موقت مهندس بازرگان رسما بیکار و تنها و محروم از تدریس شده بود...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای حادثه تروریستی ایذه با حضور پرشور مردم انجام شد.

خبرگزاری دانا

معاون رئیس جمهور گفت: سه نفر از عوامل حادثه تروریستی ایذه در حالی که می خواستند از مرز باکو خارج شوند، دستگیر شدند.

وب‌گاه الف

معاون اقتصادی رییس جمهور خبر داد که سه عامل اصلی حادثه تروریستی ایذه، دیروز پنجشنبه در حال فرار به خارج از کشور در مرز ماکو (در آذربایجان غربی) دستگیر شدند و اکنون در حال بازگراندن به خوزستان هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دراین حادثه ای که ظرف این دوماه گذشته رخ داد ما ملاحظه کردیم لبه تیغ آن به سوی مقام معظم رهبری است و تعبیراتی که داشتند بیشتر متوجه رهبری بود

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مراسم رونمایی از مستند «از تیرانا تا تهران» با روایتی از چشم انتظاری خانواده های اسیران دربند در سازمان منافقین که قرار است ساعت 19 روز سه‌شنبه - اول آذر ماه 1401 از شبکه پرس‌تی‌وی پخش شود، برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: برخی خواص که برای کوچک‌ترین ضعفی در نظام بلافاصله مرثیه‌سرایی می‌کنند، در قبال کشتار و قتل‌عام وحشیانه و داعش‌مآبانه مردم بیگناه توسط آشوبگران ساکت مانده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس هیئت اعزامی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان با اشاره به پایان مأموریت این هیئت گفت: مجموعه دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهادات جمع‌بندی شده و به استحضار رهبر انقلاب خواهد رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که یحیی گل محمدی از بازی هفته دوازدهم و دربی محروم نخواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسن رضایی با اشاره به حادثه تروریستی شاهچراغ و حادثه اصفهان و مشهد گفت: آنها با خود گفتند آیا ایران سوریه می‌شود آیا ایران لبنان می شود، ولی کور خوانده‌اید بدانید ایران هیچ وقت سوریه نمی‌شود‌.

وب‌گاه مشرق نیوز

مردم خوزستان در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی ایذه خطاب به معاون اقتصادی رئیس جمهور شعار دادند که «سلام ما را به مقام معظم رهبری برسانید».

وب‌گاه عصر ایران

امروز غم در دل ما خانه کرده است اما ایذه سرپای خود می‌ایستد و به مسیرش ادامه می دهد و هیچ دشمنی نخواهد توانست ایذه را به زانو دربیاورد.

خبرگزاری مهر

حسین انتظامی نویسنده کتاب «مکث» گفت: ترویج کتابخوانی، به درستی نوعی تواصی به حق و امر به معروف است و باید این امر را مرتب به یکدیگر یادآوری کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

هدف دشمن ایرانِ مقتدر است و دفاع از مهسا و مظلومیت برخی از زنان بهانه بود.

خبرگزاری مهر

اهواز - معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: چند نفر از عوامل حادثه تروریستی ایذه در حال فرار از کشور از مرز ماکو دستگیر شدند.