شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردارانی که وارد دولت شدند، سرانجام خوبی نداشتند. سردار رستم قاسمی و سردار سعید محمد هر یک به بهانه‌ای عطای حضور در نهادهای نظامی را به لقایش بخشیدند تا در دولت وارد شوند اما به کجا رسیدند؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، چهارمین جلسه قرارگاه پیگیری تدابیر و رهنمود‌های هشت‌گانه مقام معظم رهبری در قوه قضائیه به ریاست حجت‌الاسلام محمد مصدق، معاون اول قوه قضائیه و همچنین مسئولان عالی قضائی برگزار شد. معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه پیگیری پرونده‌های مهم تا حصول نتیجه، یکی از فرامین رهبر انقلاب در جلسه هفتم تیرماه سال جاری بود، اظهار کرد: از مدت‌ها قبل به دنبال...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام بهجت پور، دبیر هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشست فصل همدلی که امروز برگزار شد، گفت: کرسی های نظریه پردازی موضوعی است که مورد تاکید امام خمینی و ایجاد شورای انقلاب فرهنگی بود و توصیه داشتند که جریان های متفکر ستادی با حضور جریان های موثر شورای انقلاب فرهنگی را تشکیل دهند و فرهنگ کشور را سر و سامان...

خبرگزاری تسنیم

معاون اول قوه قضائیه گفت: در مورد پرونده‌ها و موضوعات مهم در دستگاه قضا دو وظیفه وجود دارد؛ یکی پیگیری و اقدام قانونی و قضائی تا حصول نتیجه و دوم اطلاع‌رسانی صحیح به مردم در مورد اقدامات.

خبرگزاری تسنیم

"علامه با تصریح از حکومت اسلامی، ولایت فقیه و وظیفه اجتماعی و سیاسی تمام دینداران برای اقامه دین سخن گفته‌اند و به هیچ وجه میان اندیشه ایشان و حضرت امام و یا اندیشه ایشان و ماهیت و اهداف انقلاب اسلامی تضادی نیست."

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد باقر قالیباف در روزی که وزیر ارتباطات برای دفاع از عملکرد خود از رکوردشکنی یک پیام رسان ایرانی حرف زد، به طور ضمنی از فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ انتقاد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از حمله موشکی سپاه به مقر تروریست ها در اقلیم شمال عراق تا تحریم های جدید اروپا و البته راهکارهای خاتمی برای حل مساله اعتراضات از مهمترین خبرهای یک روز اخیر بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محمد باقر قالیباف در روند بررسی گزارش کمیسیون بهداشت در مورد کمبود دارو در کشور خطاب به وزیر بهداشت گفت: موضوع سلامت برای دولت و مجلس مهم و حساس است ما شما را مسوول هماهنگی رفع کمبود دارو در کشور می دانیم.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد باقر قالیباف در روزی که وزیر ارتباطات برای دفاع از عملکرد خود از رکوردشکنی یک پیام رسان ایرانی حرف زد، به طور ضمنی از فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ انتقاد کرد.

خبرگزاری مهر

زابل - هیئت اعزامی از سوی مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان با جمعی از معتمدین، ریش سفیدان و اقشار مختلف مردم منطقه سیستان در زابل دیدار کردند.