شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برنامه‌های هفته بسیج با رزمایش فاطمیون گروه‌های جهادی بسیج آغاز می‌شود و در این رزمایش 42 گروه جهادی با حضور بیش از 900 هزار نفر شرکت خواهد کرد.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بیش از 42 هزار گروه جهادی متشکل از 900 هزار نفر در رزمایشی به مناسبت هفته بسیج شرکت خواهند کرد.

وب‌گاه منیبان

معاون اول رئیس جمهور با آیت‌الله العظمی جوادی آملی دیدار کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد که پیشرفت شبکه ملی اطلاعات از 30 درصد در زمان تحویل دولت سیزدهم به بیش از 59 درصد در ظرف یک‌سال و اندی رسیده است.

خبرگزاری مهر

آبادان - نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از تخصیص اعتبار برای رفع مشکلات کتابخانه‌های این شهر خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیمی با عنوان اینکه اخذ رتبه علمی برای نشریات در راستای تحقق اهداف عالی دانشگاه در حوزه پژوهش قرار دارد، گفت: به همین منظور کوشش‌ها و پیگیری‌های فراوانی صورت گرفت و بر اساس ارزیابی و اعلام کمیسیون نشریات علمی کشور، این موفقیت برای نشریه Quran and Religious Enlightenment با اخذ رتبه علمی مصوب «ب» از ابتدای سال 1401 محقق شد. وی تصریح کرد: نشریه...

خبرگزاری تسنیم

پس از قرائت گزارش کمیسیون بهداشت مجلس درباره بررسی نحوه مدیریت زنجیره تأمین و توزیع دارو و علل کمبودهای اخیر تعدادی از اعضای این کمیسیون به بیان تذکرات خود خطاب به وزیر بهداشت پرداختند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید جعفر تشکری هاشمی در صحن شورای شهر تهران، با انتشار تصویری از مسیرهای عدد پایتخت در شب گذشته، گفت: تمام شبکه بزرگراهی و خیابان های اصلی تهران دیشب در وضعیت زرشکی بودند و تقریبا ما ایستاده بودیم.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برپایی اجتماع اقتدار بسیجیان با عنوان «حماسه پایداری» در هفته بسیج گفت: تشکیل شجره طیبه بسیج عمق راهبرد دفاعی برای ملت ایران شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس در خصوص ایجاد شبکه مطالبات مردمی به رئیس جمهور تذکر داد و تأکید کرد که با توجه به سوالات و مطالبات متنوع مردم و برای جلوگیری از ترویج شایعات و ممانعت از موج سواری معترضان، با همکاری صدا و سیما، شبکه مستقل مطالبات مردمی را در کنار سایر شبکه‌ها ایجاد کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد مخبر در این دیدار که صبح امروز (سه شنبه) در شهر قم صورت گرفت، گزارشی از وضعیت کشور و عملکرد دولت به آیت الله جوادی آملی ارائه داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بیش از 42 هزار گروه جهادی متشکل از 900 هزار نفر در رزمایشی به مناسبت هفته بسیج شرکت خواهند کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رئیس جمهور در دیدار با آیت‌الله العظمی جوادی آملی نظرات مراجع و علما را راهگشای دولت برای حل مشکلات و اداره کشور دانست.

خبرگزاری مهر

قم - معاون اول رئیس جمهور با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور دیدار و گفتگو کرد.