چهارشنبه 13 تیر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: حضور مقتدرانه رئیس جمهور در سازمان ملل صفحه درخشانی از دیپلماسی عزتمندانه و حمکت مدار بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه گفتمان مقاومت زنده کردن توحید است، گفت: مقاومت اسلامی رمز رستگاری مطلق مقابله با نظام سلطه است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم خطبه‌خوانی شب شهادت امام رضا (ع) در حرم مطهر رضوی آغاز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارمند سابق آژانس امنیت ملی آمریکا امروز از سوی رئیس‌جمهور روسیه شهروندی گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «دمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین روز دوشنبه گفت، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه تیراندازی در یک مدرسه را محکوم کرد. به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، پسکوف گفت، رئیس جمهور روسیه «حمله تروریستی غیر انسانی» در مدرسه‌ای واقع در منطقه «ایژِوسک» را محکوم کرد. سخنگوی کرملین گفت: «رئیس جمهور پوتین عمیقاً بابت مرگ این افراد و کودکان در مدرسه توسط فردی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌آی از حمله پهپادی روسیه به نزدیک «بندر اودسا» در اوکراین و انفجار عظیم در این مکان خبر دادند.

خبرگزاری دانا

نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با انتشار پیامی، حضور مقتدرانه آیت الله رئیسی در مجمع عمومی سازمان ملل و بیانات ارزشمند رئیس جمهور را صفحه درخشانی از دیپلماسی عزتمندانه و حکمت مدار توصیف کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع رسانه‌ای روز دوشنبه از حمله پهپادی ارتش روسیه به نزدیک «بندر اودسا» در اوکراین و آتش‌سوزی و انفجار عظیم در این مکان و عزیمت نیروهای تازه نفس روسیه به پایگاه‌های نظامی برای عزیمت به مناطق عملیاتی خبر دادند.

خبرگزاری تسنیم

معاون رئیس‌جمهور با تأکید بر لزوم توجه جهان اسلام به موضوع مهم "جهاد تبیین" گفت: امروز "جهاد تبیین" رمز اصلی مبارزه با نظام سلطه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استان خوزستان یکی از استان‌های زیبای ایران است که ویژگی‌های زیبای بسیاری را در دل خود جای داده است. یکی از زیبایی‌های این استان جزیره قبر ناخداست که دختر ناخدا در آن دفن شده است.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: اغتشاشگران بدانند امنیت کشور خط‌قرمز پلیس است و کارکنان انتظامی با تمام وجود از این امنیت حراست می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: به حول و قوه الهی در آینده نزدیک شاهد فرار امریکایی‌ها از منطقه غرب آسیا خواهیم بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین و الکساندر لوکاشنکو تاکید کردند که تنها در صورتی که احترام متقابل وجود داشته باشد، آماده همکاری با کشورهای غربی هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف طی بیانیه‌ای از آزادی سایر دانشجویان بازداشتی این دانشگاه در تجمع اخیر خبر داد. متن بیانیه به شرح زیر است: مطرح بسم الله الرحمن الرحیم در پی حوادث شنبه گذشته در دانشگاه شریف، بسیج دانشجویی اعلام موارد زیر را ضروری می‌داند. 1) بسیج دانشجویی به‌شدت تجمع شنبه شب و شعار‌های تند، هنجارشکن و بعضا بی‌شرمانه سرداده‌شده...

وب‌گاه عصر ایران

رئیس جمهور: تلاش دشمنان، کاهش حساسیت جامعه نسبت شهید سلیمانی است.

خبرگزاری تسنیم

همایش بین‌المللی مجاهدان در غربت با حضور نمایندگانی از کشورهای اسلامی در دامغان دقایقی پیش برگزار شد.