چهارشنبه 13 تیر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون هماهنگی و فضای مجازی کسب و کار گفت: با انتقال اعتبار در طول زنجیره موضوعاتی همچون حد اعتباری یا بحث های ضمانتی حذف می شود‌.

وب‌گاه الف

مهران مدیری آنقدر نقش‌های متفاوت سیاسی برای احزاب مختلف بازی کرده که نقش اصلی خود را گاهی فراموش می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام علی‌محمدی در پیامی از حضور مقتدرانه رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل قدردانی کرد.

خبرگزاری دانا

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا اظهار کرد: راهبرد مقاومت، هندسه قدرت جهانی را تغییر و جهان چندقطبی را شکل داد و قطب قدرت جهان اسلام با محوریت جبهه مقاومت در قرن 15 هجری قمری بروز و ظهور خواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی با صدور بیانیه‌ای ضمن قدردانی از نیروی انتظامی و نهاد‌های حافظ امنیت، از قوه قضائیه خواست بدون مسامحه با بانیان و مشوقان خشونت و تفرقه روز‌های گذشته به شدت برخورد کند. متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم ((وَاِنَهُ لَکِتَاب عَزِیز لَا یَأتِیهِ البَاطِلُ مِن بَینِ یَدَیهِ وَلَا مِن...

خبرگزاری تسنیم

معاون پارلمانی ریاست جمهور الگوی مجاهدان عالم و محور مقاومت شخصیتی همچون امام خمینی (ره) است، گفت: امروز در حیاط خلوت آمریکا و کشورهای آمریکای جنوبی به محور مقاومت می‌پیوندند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خانواده سردار شهید سلیمانی با قدردانی از مواضع حق‌طلبانه رئیس جمهور در سخنرانی سازمان ملل متحد، اقدام آیت‌الله رئیسی در پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت را در این سخنرانی ستودند.

خبرگزاری دانا

رئیس جمهور گفت: شهید سلیمانی به یکی از نمادهای نظام اسلامی تبدیل شده و از همین جهت مورد حقد و کینه دشمنان جمهوری اسلامی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را برگرفته از خون شهدا، به ویژه شهدایی همچون حاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: پاسداشت یاد، نام و جایگاه والای شهدا وظیفه هر ایرانی منصف، به ویژه مسئولان کشور است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خانواده شهید سلیمانی با حضور در نهاد ریاست جمهوری با حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور دیدار و گفتگو کردند. رئیس جمهور در این دیدار تصریح کرد: دشمنان تلاش می‌کنند با ابزار‌های رسانه‌ای واقعیت را وارونه و جای جلاد و شهید را عوض کنند. بر همین اساس تصمیم گرفتیم در سخنرانی در سازمان ملل شهید سلیمانی را معرفی کنیم تا دنیا بداند که تروریسم چیست، تروریست کیست...

وب‌گاه مشرق نیوز

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: به حول و قوه الهی در آینده نزدیک شاهد فرار امریکایی‌ها از منطقه غرب آسیا خواهیم بود.

وب‌گاه عصر ایران

قیمت بلیط هواپیما برای برخی پروازها از مسکو، به 10 برابر رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه ها از حمله موفق پهپادی ارتش روسیه به نزدیک «بندر اودسا» در اوکراین و عزیمت نیروهای تازه نفس روس به پایگاه‌های نظامی خبر دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: خانواده سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی صبح امروز با رئیس‌جمهور دیدار و گفت‌وگو کردند.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام مسعود مهدوی گفت: بعد از رحلت پیامبر و انتصاب خلافت، جامعه در بحث ولایت منحرف شد لذا اگر ما ولایت را یک امر الهی ندانیم و دین را از سیاست جدا بدانیم دچار انحطاط در جامعه خواهیم شد.