دوشنبه 11 تیر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاهزاده فیصل بن فرحان آل سعود در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد تاکید کرد، عربستان تمایل دارد با ایران روابط حسنه برقرار کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تجربه اعتراضات متنوعی که در شهرهای مختلف کشور، پیرو درگذشت مهسا امینی رخ داده است، در یک کلام نشان می‌دهد، اعتماد عمومی آسیب دیده است.

خبرگزاری مهر

ریزش مردمی که روز گذشته در اقصی نقاط کشور برگزار شد نشان داد، مردم جنس اغتشاش را به‌خوبی شناخته و توانایی تشخیص انتقاد سازنده از درگیری‌های خشونت‌بار را دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

«شاهد -136 یک پهپاد انتحاری است که محموله انفجاری را در سرجنگی خود حمل می‌کند و مستقیما به سمت هدف خود پرواز می‌کند. این پهپادهای انتحاری چیزی بود که من و دوستانم را شب‌ها در عراق بیدار نگه می‌داشت.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی جمعه با مقام‌های ارشد کاخ سفید دیدار و درباره امنیت انرژی گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری رسمی عربستان سعودی گزارش داد ولیعهد سعودی روز جمعه در کاخ پادشاهی السلام در جده با «برت مک‌گورک»، هماهنگ‌کننده امور خاورمیانه و شمال آفریقا در شورای امنیت ملی آمریکا، «آموس هوچشتاین»، مشاور ارشد دولت آمریکا در امور امنیت انرژی و «تیم لندرکینگ»، نماینده ویژه آمریکا در امور یمن دیدار کرده است.

خبرگزاری دانا

رئیس‌جمهور آمریکا تهدید کرد چنانچه روسیه بخش‌های جدیدی از اوکراین را ضمیمه خاک خود کند با تحریم‌های «شدید و فوری» مواجه خواهد شد.

وب‌گاه الف

شبکه‌های سیما به مناسبت چهل و دومین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی، پخش فیلم سینمایی، ویژه برنامه‌، مستند، روایت تاریخ جنگ و برنامه‌های گفتگو محور را با هدف تبیین تاریخ و فرهنگ دفاع مقدس و یاد و تکریم حماسه‌آفرینان در دستور کار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ناصر کنعانی نوشت: آقای بلینکن باید به یاد داشته باشد که او وزیر خارجه کشوری است که پلیس آن تنها در 9 ماه، 730 نفر که بسیاری از آن‌ها سیاه‌پوست بوده‌اند را به ضرب گلوله کشته است.

خبرگزاری دانا

وزیر آموزش و پرورش گفت: با کمبود معلم مواجهیم اما از روش‌های مختلف چون اضافه تدریس معلمان و خرید خدمات برای جبران آن اقدام کردیم.

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور آمریکا برنامه روسیه برای برگزاری همه‌پرسی در اوکراین را «جعلی» خوانده و گفته این اقدام، بهانه‌ای غلط جهت انضمام بخش‌هایی از اوکراین به فدراسیون روسیه با زور است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا گفته چنانچه روسیه مناطق جدیدی از اوکراین را به کشورش ملحق کند با «هزینه‌های شدید و فوری» مواجه خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهران مدیری آنقدر نقش‌های متفاوت سیاسی برای احزاب مختلف بازی کرده که نقش اصلی خود را گاهی فراموش می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نوری ضمن اعلام این خبر که تاکنون با احتساب بزرگسالان، حدود 15 میلیون و 800 هزار دانش‌آموز در مدارس ثبت‌نام کرده‌اند گفت: تعدادی هم هنوز ثبت‌نام نشده‌اند. تأخیرهایی به دلیل دو سال تعطیلی ناشی از کرونا هم داریم. برآورد ما این است که 16 میلیون دانش‌آموز واجب‌التعلیم از پایه اول تا پایه دوازدهم داشته باشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یوسف نوری با حضور در برنامه صف اول شبکه خبر سیما با موضوع «آغاز سال تحصیلی جدید و تمهیدات وزارت آموزش‌وپرورش» اظهار کرد: ما برنامه‌های بازگشایی مدارس را در قالب پروژه‌های مهر از ابتدای سال تقویمی شروع کردیم و امور را در قالب 6 کارگروه پیش بردیم که مهم‌ترین کارگروه، تأمین نیروی انسانی بود.