دوشنبه 11 تیر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سردار اسماعیل قاآنی در پیامی از اقدام شجاعانه ریاست جمهوری اسلامی ایران در تبیین جنایات آمریکا و تقبیح ترور قهرمان مبازره با تروریسم شهید حاج قاسم سلیمانی در اجلاس عمومی سازمان ملل متحد قدردانی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین امروز جمعه گفته از اینکه اسرائیل سلاحی برای کمک به آن کشور در جنگ با روسیه ارسال نکرده شوکه شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ضرب و شتمی علیه مهسا امینی در کار نبوده است

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار اسماعیل قاآنی در پیامی از اقدام شجاعانه ریاست جمهوری اسلامی ایران در تبیین جنایات آمریکا و تقبیح ترور قهرمان مبازره با تروریسم با بالا بردن تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی در اجلاس عمومی سازمان ملل قدردانی کرد

وب‌گاه عرشه آنلاین

کانال تلگرامی خبر فوری ویدئویی منتشر کرده است که نشان می‌دهد امرروز در ایستگاه متروی انقلاب تهران برخی افراد با شعار «مرگ بر سلبریتی خائن» که تلویحا به نام علی کریمی، فوتبالیست مشهور اشاره دارد، تجمع کرده بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از اقدام شجاعانه سیدابراهیم رئیسی در تبیین جنایات آمریکا و تقبیح ترور قهرمان مبازره با تروریسم شهید حاج قاسم سلیمانی در اجلاس عمومی سازمان ملل متحد قدردانی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خزانه‌داری آمریکا با علم به کاهش اثرگذاری تحریم‌ها، دفتری جدید در این وزارتخانه تأسیس کرد که این اقدام بخشی از تلاش دولت جو بایدن برای محدود کردن «تبعات ناخواسته» تحریم‌ها با توجه به افزایش استفاده از آنها و پیچیدگی فزاینده آنها است.

خبرگزاری تسنیم

سردار قاآنی در پیامی از اقدام شجاعانه رئیس‌جمهور در تبیین جنایات آمریکا و تقبیح ترور قهرمان مبازره با تروریسم با بالا بردن تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی در اجلاس عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک قدردانی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سردار قاآنی در پیامی از اقدام شجاعانه رئیس‌جمهور کشورمان در تبیین جنایات آمریکا و تقبیح ترور قهرمان مبازره با تروریسم شهید حاج قاسم سلیمانی در اجلاس عمومی سازمان ملل متحد قدردانی کرد.

خبرگزاری مهر

سردار قاآنی در پیامی از اقدام شجاعانه رئیس جمهور کشورمان در تبیین جنایات آمریکا و تقبیح ترور قهرمان مبازره با تروریسم شهید حاج قاسم سلیمانی در اجلاس عمومی سازمان ملل متحد قدردانی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور اظهار کرد: نیروهای مسلح فرزندان همین ملت هستند.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل انتظامی کشور با تأکید بر اینکه پلیس اجازه نمی‌دهد دشمنان قسم‌خورده این مردم و انقلاب، امنیت مردم را بر هم زنند، گفت: از مردم عزیز که صف خود را از اغتشاشگر جدا کردند و از پلیس حمایت داشتند، تشکر می‌کنم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه چین امروز با همتای اوکراینی خود در نیویورک دیدار و گفت‌و گو کرد که این نخستین دیدار این دو مقام از آغاز جنگ اوکراین محسوب می‌شود.