دوشنبه 11 تیر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس جمهور گفت: ما که بارها اعلام کردیم که اگر کسی سخن حقی و هرکسی حرفی داشته باشد حرفش شنیده می‌شود اما اغتشاش؟ بهم ریختن امنیت کشور و مردم؟ نه این مورد را کسی زیر بار نمی‌رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت خزانه‌داری آمریکا در اقدامی که گمان می‌رود هدف آن تیز کردن تیغ تحریم‌ها بعد از احساس کاهش اثرگذاری این ابزار تنبیهی باشد، اقدام به تأسیس دفتری برای بررسی آنچه «آثار ناخواسته تحریم‌ها» خوانده شده کرده است. وبگاه شبکه خبری بلومبرگ نوشته وزارت خزانه‌داری آمریکا در یک آگهی که پیش از انتشار به رویت این رسانه رسیده خواستار جذب یک «اقتصاددان در...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جمعی از وکلای دادگستری، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در هنگام بازگشت آیت‌الله رئیسی به کشورمان از وی در فرودگاه مهرآباد تهران استقبال کردند. یکی از دلایل حضور جمعیت استقبال‌کننده به جهت نمایش عکس شهید حاج قاسم سلیمانی توسط آیت‌الله رئیسی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد و تأکید رئیس‌جمهور بر پیگیری حقوقی پرونده ترور سیدالشهدای محور مقاومت انجام شد. وکلای...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور گفت: دشمنان تلاش بسیاری کردند تا صدای ملت ایران در سفر به نیویورک شنیده نشود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عربستان سعودی روز پنجشنبه از راه‌اندازی یک برنامه آموزشی با هدف اعزام فضانوردانی از این کشور از جمله یک فضانورد زن به فضا خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نفت که در هفته‌های گذشته به رقم 88.4 دلار به ازای هر بشکه رسیده بود در آخرین صبح روز پنجشنبه 31 شهریور ماه 1401 به رقم 83.2 دلاری رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در نشست خبری بعد از بازگشت از سفر به آمریکا گفت: دشمنان تلاش بسیاری کردند تا صدای ملت ایران در سفر به نیویورک شنیده نشود، اما صدای ملت ایران صدای رفع همه تحریم‌ها، صدای مظلومیت شهدایی مانند حاج قاسم سلیمانی و دوری از ظلم و نگاه دو گانه به انسان‌ها است و من معتقدم دشمنان به خواست خود نرسیدند. وی با اشاره به راهپیمایی...

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: نیروهای مسلح فرزندان همین ملت هستند و آرزویشان برقراری نظم و امنیت در کشور است.

وب‌گاه مشرق نیوز

آفتاب؟! من که می‌گویم شهاب سنگ هم از آسمان ببارد. این مردم می‌آیند. آفتاب که چیزی نیست! 40 سال و اندی است که آمده اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان دقایقی قبل و پس از شرکت و سخنرانی در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد و برگزاری برخی برنامه‌های جانبی و دیدار با سران برخی کشور‌های حاضر در این مجمع، با استقبال محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، حجت‌الاسلام قمی معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری و تعدادی از اعضای کابینه وارد تهران...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور که به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد، به نیویورک مقر این سازمان سفر کرده بود وارد تهران شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هفته نامه اکونومیست سرمقاله شماره جدید خود را به جورجیا ملونی نخست وزیر احتمالی ایتالیا به عنوان اولین رهبر راست افراطی پس از جنگ جهانی دوم اختصاص داده است.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور کشورمان دقایقی قبل با استقبال معاون اول و معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری وارد تهران شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌جمهور که برای شرکت در مجمع عمومی سالیانه سازمان ملل به آمریکا سفر کرده بود، دقایقی پیش به کشور بازگشت